Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Radzio220Utrata zakupionego towaru
#2
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi, niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry należy napisać E-Mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL



W przypadku zakupu przez PaySafeCard podaj:
1) Data zakupienia usługi:
2) Godzina zakupienia usługi:
3) Numer znajdujący się na PSC
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) Twój nick na serwerze:


Weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin.
[Obrazek: 7mqjW2r.gif]


Wiadomości w tym wątku
Utrata zakupionego towaru - przez Radzio220 - 15-02-2019, 07:30 PM
RE: Utrata zakupionego towaru - przez Kiciek37 - 15-02-2019, 07:38 PM
RE: Utrata zakupionego towaru - przez Radzio220 - 23-02-2019, 11:35 AM
Utrata zakupionego towaru - przez _szumielxd_ - 23-02-2019, 12:23 PM
RE: Utrata zakupionego towaru - przez Radzio220 - 23-02-2019, 12:30 PM
RE: Utrata zakupionego towaru - przez _szumielxd_ - 23-02-2019, 12:33 PM
RE: Utrata zakupionego towaru - przez Admin - 23-02-2019, 08:26 PM
Utrata zakupionego towaru - przez Kiciek37 - 15-03-2019, 03:34 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości