Utrata zakupionego towaru - Wersja do druku +- McSurvi.pl Network Serwery Minecraft 1.8 (http://mcsurvi.pl/forum) +-- Dział: Wysypisko miejsce (http://mcsurvi.pl/forum/forumdisplay.php?fid=54) +--- Dział: KOSZ (http://mcsurvi.pl/forum/forumdisplay.php?fid=55) +--- Wątek: Utrata zakupionego towaru (/showthread.php?tid=20158) |
Utrata zakupionego towaru - Radzio220 - 15-02-2019 Kupiłem dziś za 65zł klucze przez PSC i do teraz nic mi nie dodano ani do /odbierz ani do eq, prosze o reakcje i albo zwrot kasy lub oddanie tych kluczy. RE: Utrata zakupionego towaru - Kiciek37 - 15-02-2019 Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi, niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry należy napisać E-Mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL W przypadku zakupu przez PaySafeCard podaj: 1) Data zakupienia usługi: 2) Godzina zakupienia usługi: 3) Numer znajdujący się na PSC 4) Serwer na którym zamówiłeś usługę: 5) Twój nick na serwerze: Weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin. RE: Utrata zakupionego towaru - Radzio220 - 23-02-2019 Kiedy dostane odpowiedź, 17.02.2019r data która mineło 48h i nadal nie dostałem żadnej wiadomości. Ani na E-Mail ani na PW na forum. To jest już chamstwo i żądam zwrotu, chce albo zwrot kasy albo zwrot kluczy wraz z rekompensatą za ten czas. Dziś jest 6 dzień po końcu czasu oczekiwania. Utrata zakupionego towaru - _szumielxd_ - 23-02-2019 Mozliwe ze wiadomosc zwrotną, ktora ci wysłano została przez filtr twojej poczty błędnie uznana jako spam i tam też została wyrzucona. Zajrzyj do tego folderu, choć pewnie wiadomość została już z niego usunięta. W takim przypadku napisz ponownie wiadomość zamiast bezsensownie miotać się na forum. RE: Utrata zakupionego towaru - Radzio220 - 23-02-2019 Nie miotam się na forum. Czas był 48h, nie mam ani w SPAMie ani nigdzie, do tego wysłałem PW do Administratora i nawet od niego nie mam żadnej informacji. RE: Utrata zakupionego towaru - _szumielxd_ - 23-02-2019 (23-02-2019, 12:23 PM)_szumielxd_ napisał(a): Mozliwe ze wiadomosc zwrotną, ktora ci wysłano została przez filtr twojej poczty błędnie uznana jako spam i tam też została wyrzucona. Zajrzyj do tego folderu, choć pewnie wiadomość została już z niego usunięta. RE: Utrata zakupionego towaru - Admin - 23-02-2019 jeśli wysłałałbyś poprawnego maila to dostałbyś odpowiedśź gdzyż w piątek udzielaliśmy odpowiedzi na wszystkie maile jakie przyszły. Więc albo wysłałeś go na niepoprawny adres albo go nie wysłałeś, ponóc próbę. Utrata zakupionego towaru - Kiciek37 - 15-03-2019 Wątek został przeniesiony do kosza. Prawdopodobne przyczyny : 1. Temat jest niezgodny z regulaminem. 2. Podobny temat znajduje się już na forum. 3. Wątek nie jest już aktualny. 4. Autor prosił o jego przeniesienie. 5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązany. Pozdrawiamy Administracja Forum. |