McSurvi.pl Network Serwery Minecraft 1.8
Utrata zakupionego towaru - Wersja do druku

+- McSurvi.pl Network Serwery Minecraft 1.8 (http://mcsurvi.pl/forum)
+-- Dział: Wysypisko miejsce (http://mcsurvi.pl/forum/forumdisplay.php?fid=54)
+--- Dział: KOSZ (http://mcsurvi.pl/forum/forumdisplay.php?fid=55)
+--- Wątek: Utrata zakupionego towaru (/showthread.php?tid=20158)



Utrata zakupionego towaru - Radzio220 - 15-02-2019

Kupiłem dziś za 65zł klucze przez PSC i do teraz nic mi nie dodano ani do /odbierz ani do eq, prosze o reakcje i albo zwrot kasy lub oddanie tych kluczy.


RE: Utrata zakupionego towaru - Kiciek37 - 15-02-2019

Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi, niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry należy napisać E-Mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL



W przypadku zakupu przez PaySafeCard podaj:
1) Data zakupienia usługi:
2) Godzina zakupienia usługi:
3) Numer znajdujący się na PSC
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) Twój nick na serwerze:


Weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin.


RE: Utrata zakupionego towaru - Radzio220 - 23-02-2019

Kiedy dostane odpowiedź, 17.02.2019r data która mineło 48h i nadal nie dostałem żadnej wiadomości. Ani na E-Mail ani na PW na forum. To jest już chamstwo i żądam zwrotu, chce albo zwrot kasy albo zwrot kluczy wraz z rekompensatą za ten czas. Dziś jest 6 dzień po końcu czasu oczekiwania.


Utrata zakupionego towaru - _szumielxd_ - 23-02-2019

Mozliwe ze wiadomosc zwrotną, ktora ci wysłano została przez filtr twojej poczty błędnie uznana jako spam i tam też została wyrzucona. Zajrzyj do tego folderu, choć pewnie wiadomość została już z niego usunięta.
W takim przypadku napisz ponownie wiadomość zamiast bezsensownie miotać się na forum.


RE: Utrata zakupionego towaru - Radzio220 - 23-02-2019

Nie miotam się na forum. Czas był 48h, nie mam ani w SPAMie ani nigdzie, do tego wysłałem PW do Administratora i nawet od niego nie mam żadnej informacji.


RE: Utrata zakupionego towaru - _szumielxd_ - 23-02-2019

(23-02-2019, 12:23 PM)_szumielxd_ napisał(a): Mozliwe ze wiadomosc zwrotną, ktora ci wysłano została przez filtr twojej poczty błędnie uznana jako spam i tam też została wyrzucona. Zajrzyj do tego folderu, choć pewnie wiadomość została już z niego usunięta.
W takim przypadku napisz ponownie wiadomość zamiast bezsensownie miotać się na forum.



RE: Utrata zakupionego towaru - Admin - 23-02-2019

jeśli wysłałałbyś poprawnego maila to dostałbyś odpowiedśź gdzyż w piątek udzielaliśmy odpowiedzi na wszystkie maile jakie przyszły. Więc albo wysłałeś go na niepoprawny adres albo go nie wysłałeś, ponóc próbę.


Utrata zakupionego towaru - Kiciek37 - 15-03-2019

Wątek został przeniesiony do kosza.
Prawdopodobne przyczyny :

1. Temat jest niezgodny z regulaminem.
2. Podobny temat znajduje się już na forum.
3. Wątek nie jest już aktualny.
4. Autor prosił o jego przeniesienie.
5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązany.

Pozdrawiamy
Administracja Forum.