25-09-2017, 03:42 PM
Hmmm... no to tak wypowiem się co o tym sądzę.
Mi jak najbardziej odpowiada opcja z piaskiem dusz i pajęczynami. Dlaczego?
O tuż tłumaczę... Np: na takim survivalu jest tylko czerwona linia, którą gracze przechodzą sobie bez żadnych spowolnień itp, przez co ucieczka jest na tyle banalna i prosta, że każdy gracz bez większej wiedzy "ora" podczas walki. Na easy Hc jest ten plus, że zanim się przekroczy linie trzeba chwilkę się pomęczyć z spowolnieniami, gdzie podczas wygrywania walki jesteśmy w stanie dogonić "orającego" gracza i skutecznie go dobić (nie w każdym przypadku).
Co do pomysłu sam piasek dusz jest bardzo łatwo ominąć/szybko go przejść, jest na to wiele sposobów i myślę, że raczej nie muszę ich opisywać.
Mi jak najbardziej odpowiada opcja z piaskiem dusz i pajęczynami. Dlaczego?
O tuż tłumaczę... Np: na takim survivalu jest tylko czerwona linia, którą gracze przechodzą sobie bez żadnych spowolnień itp, przez co ucieczka jest na tyle banalna i prosta, że każdy gracz bez większej wiedzy "ora" podczas walki. Na easy Hc jest ten plus, że zanim się przekroczy linie trzeba chwilkę się pomęczyć z spowolnieniami, gdzie podczas wygrywania walki jesteśmy w stanie dogonić "orającego" gracza i skutecznie go dobić (nie w każdym przypadku).
Co do pomysłu sam piasek dusz jest bardzo łatwo ominąć/szybko go przejść, jest na to wiele sposobów i myślę, że raczej nie muszę ich opisywać.