Propozycja EzHc #2 - Wersja do druku +- McSurvi.pl Network Serwery Minecraft 1.8 (http://mcsurvi.pl/forum) +-- Dział: Nasze Serwery (http://mcsurvi.pl/forum/forumdisplay.php?fid=14) +--- Dział: Serwery Survival / EasyHardcore (http://mcsurvi.pl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Wątek: Propozycja EzHc #2 (/showthread.php?tid=16149) |
Propozycja EzHc #2 - TheWorstJack - 25-09-2017 Witam , chcialbym zaproponowac usuniecie pajeczyny z lini oddzielajacej pvp od spawn'u Dlaczego? Poniewaz ; • Idzie sie w niej bardzo latwo zbugowac co skutkuje zdedaniem / kickiem za flya. • Jak sie w nia "wplaczemy" to nie mozna jesc koxow. bardzo dobrze wiedza o tym te osoby ; TheWorstJack , raki123 , wiatruwka_ , Bounty_ , (chyba) Quarantinio i o wiele wiecej osob. • Wychodzac na PvP dostajemy strasznie duzo hitow od osob ktore za pvp nie wyjda ale po-hitaja i wtedy tez sie idzie zaplatac w pajeczyne. Uwazam ze naprawde wystarczy tylko piasek dusz ktory i tak utrudnia zycie xd i jest mnostwo osob ktore beda za. ~TheWorstJack RE: Propozycja EzHc #2 - crazycrafter - 25-09-2017 Można powiedzieć że jestem na TAK , ale gracze szybciej zorają ( 2-3 skoki czyli jakieś 8-9 kratek od pvp) RE: Propozycja EzHc #2 - Quarantino - 25-09-2017 Hmmm... no to tak wypowiem się co o tym sądzę. Mi jak najbardziej odpowiada opcja z piaskiem dusz i pajęczynami. Dlaczego? O tuż tłumaczę... Np: na takim survivalu jest tylko czerwona linia, którą gracze przechodzą sobie bez żadnych spowolnień itp, przez co ucieczka jest na tyle banalna i prosta, że każdy gracz bez większej wiedzy "ora" podczas walki. Na easy Hc jest ten plus, że zanim się przekroczy linie trzeba chwilkę się pomęczyć z spowolnieniami, gdzie podczas wygrywania walki jesteśmy w stanie dogonić "orającego" gracza i skutecznie go dobić (nie w każdym przypadku). Co do pomysłu sam piasek dusz jest bardzo łatwo ominąć/szybko go przejść, jest na to wiele sposobów i myślę, że raczej nie muszę ich opisywać. |