Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
XxElectronicxXNie dostałem VIPA
#1
To może nie jest zwykła skarga ale chciałbym powiedzieć , że nie dostałem VIP'a na trybie ,,Real Life''. Chciałem dokonać zakupu rangi VIP ale po prostu go nie otrzymałem przez to , że jakoś dziwnie mi zwixowało nick. Wiem , że trzeba napisać na jakiś e-mail ale po prostu to jest moja druga taka sytuacja a za pierwszą skargą powiedziano mi , że to błąd systemu rang.
Myślę , że nie jest problemem wejść na serwer napisać dwie komendy i po sprawie

Dowód : http://imgur.com/a/6qlCe na tym screenshocie nie wyraziłem się zbyt grzecznościowo , więc mogę otrzymać zasłużoną kare.

Mój nick : E_L_E_C_T_R_O
#2
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi, niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry należy napisać E-Mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL.

Jeśli problem dotyczy usług sms w treści Maila powinna znajdować się informacja:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:

Weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin.
[Obrazek: qgj0tdY.gif]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości