Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AxavoYTrekrutacja o helpera
#1
Nick: _xAxavoYT_

Imię: Krystian
Wiek: 13,5
Od kiedy grasz w Minecraft'a: gram od 5/6 lat pamiętam jak dostałem nowy kumputer odrazu zainstalowalem Minecrafta (Wiem że nie na temat)
Ile grasz na naszym serwerze: Gram od początku serwera, ale z powodu choroby nie mogłem zbytnio dużo grac ale teraz jest okej i nadrabiam
Ile poświęcasz czasu na grę: w dni tygodnia 2/3 h ts3 5h a w weekendy 6-7 h a ts3 10h
Jak oceniasz znajomość komend (Od 1 do 10): 7 zależy jakie są pluginy jak nie będę znał myślę że się nauczę
Dlaczego chcesz zostać Helperem: Nie nawidze osób które grają na wspomagaczach
Napisz coś o sobie: Jestem prostym chłopakiem z Miasta (Zielona Góra). Jestem Miły, Sympatyczny. Nawet Dobrze sie uczę. Umiem pisać z ortografią. Szybko Się uczę. Jestem Spoko ziomek .
Co zrobiłeś dla serwera: Jeszcze nie miałem okazji ale myslę jak dostane szanse postaram sie
Masz TS3 i mikrofon?: Pewnie Że Mam
Ile czasu poświęcasz na serverze TS3?: od 5-12 h
Czy zareklamowałeś nasz server? Owszem
#2
ILE RAZY MAMY TO POWTARZAĆ ? Nie ma Rekrutacji !!!
Jeżeli ci pomogłem ale coś dla ciebie zrobiłem to daj repke 1+ to cie nic nie kosztuje Wink



https://images84.fotosik.pl/806/d6ad00ebaa4eedb8gen.png
#3
Rekru off.
[Obrazek: qgj0tdY.gif]
#4
Nie ma rekrutacji. Możliwe że będzie.


#5
Kiedy będzie ?
Jeżeli ci pomogłem ale coś dla ciebie zrobiłem to daj repke 1+ to cie nic nie kosztuje Wink



https://images84.fotosik.pl/806/d6ad00ebaa4eedb8gen.png
#6
DylanPL, przestań zachowywać się jak admin.
Jestes zwykłym graczem więc nie wywyższaj się wśród innych.
A co do tematu, rekru off ale podobno w maju będzie.
#7
Nie chcę wprowadzać zbędnej dyskusji, ale Skillpvp123, DylanPL tylko poinformował użytkownika, że rekrutacja jest zamknięta. Więc następnym razem pomyśl nad tym, co piszesz, wcale nie widzę, że się wywyższa... Więc...
#8
Rekrutacja aktualnie zamknięta.
Zamykam.


Skocz do: