Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1julia1[UNBAN]1julia1
#1
Witam.
Dostałam ostatnio bana za multikonto.
Chciałabym bardzo przeprosić za moje zachowanie, gram na mcsurvi od 3 lat i jak wszyscy wiedzą nigdy nie miałam, nie korzystałam z cheatów/multikont itd.
To był mój pierwszy i ostatni raz, nie wiem co mnie poniosło, ale bardzo tego żałuję. chciałabym prosić o drugą szansę, wkońcu każdy na nią zasługuje.
proszę o poparcie pod wątkiem tych osób które uważają że powinnam dostać drugą szansę.

Z wyrazami skruchy.
~~~ 1julia1
Never lose hope... 
#2
Uważam że julia zasługuje na ub. Wiele razy mi pomogła i mimo że robiąc to multikonto mnie obraziła wybaczam jej. Mam nadzieję że inni poprą moje zdanie, ponieważ julia to cenny gracz dla mcsurvi.
Proszę o ub dla niej Smile .
#3
Oczywiście.. Każdy człowiek powinien zostać drugą szansę. Słuchajcię, znam Julkę 5 lat juz i ona nigdy tak sie nie zachowała. Poprostu zaczeła się tak jakby 'nowa' Anihilacja i wiecie restowane staty więc to jest wielka szansa żeby być w topce. Prosze musicie dać jej drugą szanse. Każdy na nia zasługuje bo zawsze ludzie popełniają błędy w życiu.
[Obrazek: 26e8731b822ef.png]
#4
Proszę o unbanowanie tą osoby popełniła błąd wiem ale każdy zasługuję na drugą szanse. Moderatorzy jeżeli to czytacie zlitujcie się miejcie serce. Jeżeli się zlitujecie będziecie mieli o 1 osobę szczęśliwszą. Proszę was od banujcie ją on popełniła ten 1 błąd ale więcej go nie popełni . Przysięgam na Boga 1 ub wielka pomoc  Sad
                                                 Z poważaniem najlepszy przyjaciel Julki
#5
MixPepe, czemu zakładasz multikonoto na forum? A co to Twojej wypowiedzi:
[22:14:04] Adrian MixPepe3: oni mają multi na anichilacji i pkt nabijaja
[22:14:14] Lukuff x3: Kto
[22:14:52] Adrian MixPepe3: julka
Najpierw ją "wkopałeś" a teraz chcesz jej pomóc w odbanowaniu?
[Obrazek: qgj0tdY.gif]
#6
Dziwne że za ub są osoby które expiły na tym jej multikoncie.
#7