Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sznajper202[Podanie] Sznajper202
#1
[Obrazek: H7bTZIs.png]

1. Prefix wątku o Rangę : [Jr.Mod] Sznajper202


2. Twój NICK i imię: Mam na imię Jakub (zazwyczaj mówią na mnie Kuba), mój nick to Sznajper202

3. Wiek: Mam 15 Lat.

4. Ile grasz w Minecraft?: W Minecraft gram od 11 roku życia czyli około 4 lat Smile

5. Co zamierzasz zrobić jako Jr. Mod?: Na pewno Jr. Mod ma za zadanie pomagać Administracji i Graczom. Moim głównym celem na początek przygody będzie pilnowanie porządku na serwerze, często widzę jak ktoś reklamuje serwer lub zaczyna się kłótnia z wulgarnymi zwrotami. W takich sytuacjach będę mógł szybciej zareagować. Drugim obowiązkiem będzie pomoc dla graczy. Często widzę gdy pada pytanie typu "Jak usunąć działkę? " lub " Ile kosztuje ranga Vip i gdzie można ją kupić? ", zawsze służę pomocą ale jak to gracze szybciej posłuchają Jr. Moda niż vipa lub gracza. Następnie będę pomagał administracji w rozwoju i rozbudowie serwera. Podsumowując będę dbał o serwer jak o własne dziecko ;D

6. Posiadasz sprawny mikrofon oraz program TeamSpeak3? ( ostateczna rekrutacja na TS3 ! ) : Tak, posiadam TeamSpeak i Mikrofon.