Liczba postów: 302
Liczba wątków: 56
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
35
Ostatnio wprowadzono update z wersji 1.7 na 1.8.
Miało to zapewnić lepszą funkcjonalność oraz szereg usprawnień. Świetnie.
Tylko coś poszło nie tak. Oczywiście od zmiany silnika minęło jedynie pięć dni, jednak znając niektórze próby naprawiani niedoskonałości (przykład: możliwość budowania poza mapą, która działa dobry rok) postanowiłem zaapelować, aby owe problemy zostały zażegnane. O czym mówię?
Konkretnie chodzi:
— o brak kilku znaczących komend np. /kill (dosyć użyteczny, gdy wyrzuci się przypadkiem item przystosowany do klasy, można po prostu wpisać /kill zamiast bawić się w zabijanie), /signwand;
— brak działania piecyków na mapach (posiadających umiejętność enderchesta);
—możliwość logania w nexusach wroga, bazach, bez żadnych problemów.
Z pewnością istnieje jeszcze trochę luk, które powstały przy przenoszeniu wersji. Prosiłbym o naprawienie owych "problemów", jeżeli można je tak nazwać.
i live to eat & sleep & i hate stupid kids on the internet
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2015
Reputacja:
41
Cytat:— o brak kilku znaczących komend np. /kill (dosyć użyteczny, gdy wyrzuci się przypadkiem item przystosowany do klasy, można po prostu wpisać /kill zamiast bawić się w zabijanie), /signwand;
W taki sposób był bugowany system statystyk, dlatego komenda zablokowana i nie wróci.
Cytat:— brak działania piecyków na mapach (posiadających umiejętność enderchesta);
Nic w tym dziwnego, niestety wada 1,8 Wystarczy pospamic kilka razy prawym.
Cytat:— możliwość logania w nexusach wroga, bazach, bez żadnych problemów.
Ok, lognie i co pozniej, jest w tym miejscu co sie wylogował?
Liczba postów: 302
Liczba wątków: 56
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
35
A czy chociaż /signwand wróci? Był dosyć użyteczny. Zresztą kille zalicza również przy wejściu do drużyny lub zmianie klasy, co moim zdaniem jest niepotrzebne, aby się zaliczało do statystyk (chociaż zapewne nie da się z tym nic zrobić).
Nie lepiej dać enderchesty? Nie każdy wchodząc na serwer zrozumie, że trzeba próbować do skutku. Za drugim/trzecim razem ludzie się poddają.
W tym samym i właśnie to jest problem, bo ostatnio dużo osób niszczy nexusa, loga, niszczy i loga.
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2015
Reputacja:
41
Nie, nie wróci signwand.
Nie, nie lepiej. Piec nie jest do uzywania jako enderchest tylko do przepalania rudy.
chcesz enderchest aktywuj sobie range vip lub napisz podanie jak bedzie rekrutacja, moderacja serwera tez ma enderchest /plecak
Liczba postów: 217
Liczba wątków: 28
Dołączył: Apr 2017
Reputacja:
37
Coraz gorzej z Anihilacją. Ta zmiana wyszła tylko na złe. Cheaterzy nadal mogą używać Speed mine i innych takich które miały byc uniemożliwione, a sam tryb został zepsuty że już bardziej się chyba nie dało. Bez komendy /kill Skorpion może stać na krawędzi mapy na czyimś spawnie i zrzucać kogoś za mape. Podczas gdy gracz spada to skorpionów ładuje się umiejętność i gdy osoba się zrespi to Skorpion znowu go zrzuca zanim ten zdąży się ruszyć. Przeważnie gracz wtedy wychodzi z gry i idzie na inny serwer. Enderpiec miał tylko 2 miejsa i nie można go było użyć wszędzie, więc jest dużo gorszy od plecaka. A na razie w piecu nawet się przepalać nie da. Poza tym gracze kradliby sobie nawzajem rude przepalaną ze wspólnego pieca i nie miałby żadnego użytku. Logania chyba nie muszę tłumaczyć. Po zalogowaniu ma się kilka sekund ochrony przez które można niszczyć nexus nawet gdy ktoś go broni. Poza tym nie wiem czy to tylko u mnie ale na 1.8.9 gdy wchodzę na jakiś tryb lub umrę w grze to respie się 10 sekund. Na 1.7 nie mam takiego problemu ale Annihilacja jest na 1.8 i wyżej. Jeśli ktoś ci chociażby niszczy nexus i cię zabije to w ciągu 10 sekund które się respie zdąży mi zniszczyć złotym kilofem jakieś 20 punktów. Na razie nie widzę ŻADNYCH plusów tej zmiany.
Liczba postów: 1,073
Liczba wątków: 62
Dołączył: Aug 2014
Reputacja:
208
(27-03-2018, 05:46 AM)szumiel napisał(a): Coraz gorzej z Anihilacją. Ta zmiana wyszła tylko na złe. Cheaterzy nadal mogą używać Speed mine i innych takich które miały byc uniemożliwione, a sam tryb został zepsuty że już bardziej się chyba nie dało. Bez komendy /kill Skorpion może stać na krawędzi mapy na czyimś spawnie i zrzucać kogoś za mape. Podczas gdy gracz spada to skorpionów ładuje się umiejętność i gdy osoba się zrespi to Skorpion znowu go zrzuca zanim ten zdąży się ruszyć. Przeważnie gracz wtedy wychodzi z gry i idzie na inny serwer. Enderpiec miał tylko 2 miejsa i nie można go było użyć wszędzie, więc jest dużo gorszy od plecaka. A na razie w piecu nawet się przepalać nie da. Poza tym gracze kradliby sobie nawzajem rude przepalaną ze wspólnego pieca i nie miałby żadnego użytku. Logania chyba nie muszę tłumaczyć. Po zalogowaniu ma się kilka sekund ochrony przez które można niszczyć nexus nawet gdy ktoś go broni. Poza tym nie wiem czy to tylko u mnie ale na 1.8.9 gdy wchodzę na jakiś tryb lub umrę w grze to respie się 10 sekund. Na 1.7 nie mam takiego problemu ale Annihilacja jest na 1.8 i wyżej. Jeśli ktoś ci chociażby niszczy nexus i cię zabije to w ciągu 10 sekund które się respie zdąży mi zniszczyć złotym kilofem jakieś 20 punktów. Na razie nie widzę ŻADNYCH plusów tej zmiany.
speedmine na pewno nie działa jak działał bo teraz cheater jest wykrywany i wywalany, dodatkowo zapisywany do odstrzału na czarną listę. I fakt faktem kilka uderzeń sobie wykona co jest normalne po czym przygoda kończy się dla niego banem. Aktualnie wszyscy wybanowanie wraz z ich multikontami
z tym respieniem się przy nexusie to raczej kumam o co ci chodzi, po prostu gracz był kickowany zamiast banowany przy używaniu speedmine, już to zmieniłem, więc nikomu się nie będzie opłacało wracać prócz idiotów pokroju nucleara którego w zasadzie już możecie banować bez sprawdzania i ostrzeżenia konto forumowe już mu też wywaliłem Przy loganiu powinien też pojawiać się villager z naszym nickiem po jego zabiciu wypadną z niego wszystkie itemy jakie mieliśmy.
różnica w zasadzie pomiędzy starą wersją a aktualną jest jedna - możliwość gry dla większej ilości osób + mniejsza ilość cheaterów.
Liczba postów: 302
Liczba wątków: 56
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
35
27-03-2018, 01:15 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2018, 01:16 PM przez Lordgangnster18s.)
"napisz podanie jak bedzie rekrutacja, moderacja serwera tez ma enderchest /plecak" — Co.
"z tym respieniem się przy nexusie to raczej kumam o co ci chodzi, po prostu gracz był kickowany zamiast banowany przy używaniu speedmine" — Nie o to chodzi. Normalny gracz może lognąć, a gdy wejdzie na serwer dalej będzie w tym samym miejscu.
"Przy loganiu powinien też pojawiać się villager z naszym nickiem po jego zabiciu wypadną z niego wszystkie itemy jakie mieliśmy" — Wcześniej działało system, który zabijał po lognięciu w obcej drużynie. Czy villargery pojawiają się też po lognięciu w innym nexie czy tylko po uderzeniu? Bo to zasadnicza różnica. Villargery potrafią się przemieszczać.
"Nie, nie wróci signwand" — mógłbym spytać dlaczego? Był jedną z przydatniejszych komend. Zwłaszcza na mapach, gdzie za wykopanie drewna dostawało się ledwie jedną deskę.
"fakt faktem kilka uderzeń sobie wykona co jest normalne" — No właśnie. Pokopie kilka razy, zniszczy nexus, ban. Zrobi multikonto, pokopie kilka razy, zniszczy nexus, ban. Koło się zatacza. Gracz grający fair przegrywa, cheater wygrywa. Cheaty będą zawsze ale niektóre zmiany im to pomagają.
Popieram szuma w kwestii piecyków, gracze często zabierają przedmioty, jeżeli jest do tego okazja. Czy nie z tego powodu statyw alchemika jest nieruszalny dla innych graczy?
"różnica w zasadzie pomiędzy starą wersją a aktualną jest jedna - możliwość gry dla większej ilości osób + mniejsza ilość cheaterów" — Tylko że właśnie po tej aktualizacji gra mniej osób. A cheaterzy? Potrafią "zdossować" tryb, żeby gra zaczęła się od nowa.
Liczba postów: 217
Liczba wątków: 28
Dołączył: Apr 2017
Reputacja:
37
Kiedyś było, że gdy się lognęło to po następnym zalogowaniu byłeś w swojej bazie na spawnie.
Liczba postów: 302
Liczba wątków: 56
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
35
Si, tak było, ale w nexach zabijało z czego co pamiętam.
Liczba postów: 302
Liczba wątków: 56
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
35
Jeszcze dodam, że ponownie, ciągle resetuje się gra i wywala z trybu. Przynajmniej raz dziennie
|