Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MorovinzKtoś mnie oszukał przy haśle
#1
Mo nick to Morovinz i niedawno zakupiłem vipa.W dniu 10.04 ktoś odgadł moje hasło i mnie zmienił.Błagam pomóżcie :/
#2
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi, niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry należy napisać E-Mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL.

Jeśli problem dotyczy usług sms w treści Maila powinna znajdować się informacja:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:

Weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości