22-09-2016, 07:58 PM
Hej! Cześć i piona! Mam dla was kolejny poradnik tym razem o czymś co mnie interesuje. Mianowicie programowanie. Mam dziś dla was programowanie w języku LOGO.
czym polega język logo. Oco w nim chodzi?:
- Język logo pozwala nam w środowisku programowania logomocja, programować żółwia. Jest to jedyny język, który ma polecenia po POLSKU. Twórcy chcieli trochę ułatwić programowanie w tym języku.
Środowisko Programowania Języka Logo:
-Jest to Logomocja. Można z internetu pobrać wersję demo. Wersja premium prawie nic nie zmienia po za jednym zapisanie naszej pracy.
Jak wygląda Logomocja:
- Logomocja wygląda mniej więcej tak: https://www.google.pl/search?q=Logomocja...3-AN2rM%3A
Polecenia/Komendy Języka Logo:
- Jesli mamy logomocje. Można zacząć programować. Ale jak? Otóż potrzebne są nam polecenia. Oto one:
Naprzód (ilość kroków) - Przesuwa żółwia do przodu o podaną liczbę kroków.
Wstecz (ilość kroków) - Przesuwa żółwia do tylu o podaną liczbę kroków.
Lewo (kąt) - Obraca żółwia w lewo o podany kąt.
Prawo (kąt) - Obraca żółwia w prawo podany kąt
Podnieś - Żółw podnosi pisak
Opuść - Opuszcza pisak
SchowajMnie - Ukrywa żółwia
PokażMnie - Pokazuje Żółwia
Koło (średnica) - rysuje kolo o podanej średnicy
Okrąg (średnica) - Rysuje okrąg o podanej średnicy.
Czyść - Czyści ekran graficzny.
czekaj (ilość mili sekund ) - zatrzymuje program na wybraną ilość milisekund.
Myślę, że jak zawsze pomogłem.
czym polega język logo. Oco w nim chodzi?:
- Język logo pozwala nam w środowisku programowania logomocja, programować żółwia. Jest to jedyny język, który ma polecenia po POLSKU. Twórcy chcieli trochę ułatwić programowanie w tym języku.
Środowisko Programowania Języka Logo:
-Jest to Logomocja. Można z internetu pobrać wersję demo. Wersja premium prawie nic nie zmienia po za jednym zapisanie naszej pracy.
Jak wygląda Logomocja:
- Logomocja wygląda mniej więcej tak: https://www.google.pl/search?q=Logomocja...3-AN2rM%3A
Polecenia/Komendy Języka Logo:
- Jesli mamy logomocje. Można zacząć programować. Ale jak? Otóż potrzebne są nam polecenia. Oto one:
Naprzód (ilość kroków) - Przesuwa żółwia do przodu o podaną liczbę kroków.
Wstecz (ilość kroków) - Przesuwa żółwia do tylu o podaną liczbę kroków.
Lewo (kąt) - Obraca żółwia w lewo o podany kąt.
Prawo (kąt) - Obraca żółwia w prawo podany kąt
Podnieś - Żółw podnosi pisak
Opuść - Opuszcza pisak
SchowajMnie - Ukrywa żółwia
PokażMnie - Pokazuje Żółwia
Koło (średnica) - rysuje kolo o podanej średnicy
Okrąg (średnica) - Rysuje okrąg o podanej średnicy.
Czyść - Czyści ekran graficzny.
czekaj (ilość mili sekund ) - zatrzymuje program na wybraną ilość milisekund.
Myślę, że jak zawsze pomogłem.