Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
skypayday2[problem]zła instrukcja
#2
Mógłbyś podać skąd wziąłeś błędne informacje?



Natomiast w temacie samej błędnej usługi:

Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi, niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry należy napisać E-Mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL.


Jeśli problem dotyczy usług sms w treści Maila powinna znajdować się informacja:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:

W przypadku zakupu przez PaySafeCard podaj:
1) Data zakupienia usługi:
2) Godzina zakupienia usługi:
3) Numer znajdujący się na PSC
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) Twój nick na serwerze:

Weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin.


Wiadomości w tym wątku
[problem]zła instrukcja - przez skypayday2 - 07-01-2020, 08:28 PM
[problem]zła instrukcja - przez _szumielxd_ - 08-01-2020, 06:20 AM
RE: [problem]zła instrukcja - przez skypayday2 - 08-01-2020, 02:56 PM
[problem]zła instrukcja - przez Kiciek37 - 04-02-2020, 08:33 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości