17-01-2019, 11:55 PM
Od godz 23:00 16.01.2019 do 08:00 17.01.2019 serwer był wyłączony w celu migracji danych na nową maszynę dedykowaną. Wiąże się to ze wzrostem wydajności, ale też z długimi pracami konserwacyjnymi podczas których mogą jeszcze występować błędy.
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi, niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry należy napisać E-Mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL.
Jeśli problem dotyczy usług PSC w treści Maila powinna znajdować się informacja:
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi
W związku z przeprowadzanymi pracami weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 48 godzin.
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi, niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry należy napisać E-Mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL.
Jeśli problem dotyczy usług PSC w treści Maila powinna znajdować się informacja:
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi
W związku z przeprowadzanymi pracami weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 48 godzin.