27-03-2018, 01:15 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2018, 01:16 PM przez Lordgangnster18s.)
"napisz podanie jak bedzie rekrutacja, moderacja serwera tez ma enderchest /plecak" — Co.
"z tym respieniem się przy nexusie to raczej kumam o co ci chodzi, po prostu gracz był kickowany zamiast banowany przy używaniu speedmine" — Nie o to chodzi. Normalny gracz może lognąć, a gdy wejdzie na serwer dalej będzie w tym samym miejscu.
"Przy loganiu powinien też pojawiać się villager z naszym nickiem po jego zabiciu wypadną z niego wszystkie itemy jakie mieliśmy" — Wcześniej działało system, który zabijał po lognięciu w obcej drużynie. Czy villargery pojawiają się też po lognięciu w innym nexie czy tylko po uderzeniu? Bo to zasadnicza różnica. Villargery potrafią się przemieszczać.
"Nie, nie wróci signwand" — mógłbym spytać dlaczego? Był jedną z przydatniejszych komend. Zwłaszcza na mapach, gdzie za wykopanie drewna dostawało się ledwie jedną deskę.
"fakt faktem kilka uderzeń sobie wykona co jest normalne" — No właśnie. Pokopie kilka razy, zniszczy nexus, ban. Zrobi multikonto, pokopie kilka razy, zniszczy nexus, ban. Koło się zatacza. Gracz grający fair przegrywa, cheater wygrywa. Cheaty będą zawsze ale niektóre zmiany im to pomagają.
Popieram szuma w kwestii piecyków, gracze często zabierają przedmioty, jeżeli jest do tego okazja. Czy nie z tego powodu statyw alchemika jest nieruszalny dla innych graczy?
"różnica w zasadzie pomiędzy starą wersją a aktualną jest jedna - możliwość gry dla większej ilości osób + mniejsza ilość cheaterów" — Tylko że właśnie po tej aktualizacji gra mniej osób. A cheaterzy? Potrafią "zdossować" tryb, żeby gra zaczęła się od nowa.
"z tym respieniem się przy nexusie to raczej kumam o co ci chodzi, po prostu gracz był kickowany zamiast banowany przy używaniu speedmine" — Nie o to chodzi. Normalny gracz może lognąć, a gdy wejdzie na serwer dalej będzie w tym samym miejscu.
"Przy loganiu powinien też pojawiać się villager z naszym nickiem po jego zabiciu wypadną z niego wszystkie itemy jakie mieliśmy" — Wcześniej działało system, który zabijał po lognięciu w obcej drużynie. Czy villargery pojawiają się też po lognięciu w innym nexie czy tylko po uderzeniu? Bo to zasadnicza różnica. Villargery potrafią się przemieszczać.
"Nie, nie wróci signwand" — mógłbym spytać dlaczego? Był jedną z przydatniejszych komend. Zwłaszcza na mapach, gdzie za wykopanie drewna dostawało się ledwie jedną deskę.
"fakt faktem kilka uderzeń sobie wykona co jest normalne" — No właśnie. Pokopie kilka razy, zniszczy nexus, ban. Zrobi multikonto, pokopie kilka razy, zniszczy nexus, ban. Koło się zatacza. Gracz grający fair przegrywa, cheater wygrywa. Cheaty będą zawsze ale niektóre zmiany im to pomagają.
Popieram szuma w kwestii piecyków, gracze często zabierają przedmioty, jeżeli jest do tego okazja. Czy nie z tego powodu statyw alchemika jest nieruszalny dla innych graczy?
"różnica w zasadzie pomiędzy starą wersją a aktualną jest jedna - możliwość gry dla większej ilości osób + mniejsza ilość cheaterów" — Tylko że właśnie po tej aktualizacji gra mniej osób. A cheaterzy? Potrafią "zdossować" tryb, żeby gra zaczęła się od nowa.