Dołącz do HYPIXEL.PL (połączony serwer MCSURVI + MINEFOX + MINESERVER)!

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RickyRichPropozycje rozwojowe SkyBlock 2.0
#3
Witam,

ad. 1. Bug? Tak jak testowaliśmy na arenie zależy to od launchera.

Co w dalszym ciągu jest bugiem, albo powinno to zostać w jakiś sposób skorygowane albo napisane dla świadomości gracza.


ad. 2. Fire Aspect celowo wyłączony na całym trybie. W założeniach ma nie działać.

Co jest tego powodem ? czy nie lepiej w takim razie usunąć możliwość posiadania takiego enchantu ?


ad. 3. Dzieje się tak tylko na niektórych wersjach. Wskaźnik źle pokazuje potrzebny lvl na kowadle, jeśli po "zjedzeniu" lvl skopiesz np. 1 stone-a lvl wróci do poprzedniej wartości. Do naprawy polecam Iron Block.

Tak jak w ad. 1. w dalszym ciągu jest to bug o którym część może nie wiedzieć, ja przykładowo traciłem 30lvl za każdym razem bez świadomości jak rozwiązać problemu.


ad. 4. Po testach z graczami i na testowych kontach nie stwierdzono. Chyba, ze masz jakąś prawidłowość w tym.
Prawidłowości brak, zdarza się sporadycznie i nie jest wielkim problemem, po prostu zgłaszam że coś takiego się dzieje dla świadomości administracji.

ad. 5. W trakcie poprawy...

Rozumiem, dziękuję za informację.


ad. 6. Ekonomia specjalnie jest ustawiona odwrotnie. Po co masz kupować diamenty skoro na dropie ze stone-a ciągle wypada Ci diax? Logiczny było by może i usunięcie kupna, ale jeśli ktoś bardzo chce to czemu nie kupić.
http://mineserwer.pl/Temat-Jak-niewiele-...#pid201082

Nie chodzi o to że mogę sobie coś wykopać, przykład z życia - po co iść do sklepu po mleko skoro mogę wydoić krowę, po co płacić za autobus skoro mogę wyjść wcześniej i dojść na piechotę za darmo ? Chodzi o zdrowy rozsądek w balansowaniu cenami a nie o ustawianie ich na kosmicznie wysokim poziomie, tak aby zniechęcić graczy.


ad. 6a. Większa ilość przedmiotów jest specjalnie poblokowana, i tak już jest Maniak, którego wcześniej nie było. Nie powinno być możłiwośći sprzedaży itemów z automatów - żadnych. I tak już kilka jest - uważam, że nie potrzebnie tylko psuje to rozgrywkę. Bardziej wytłumaczone wyżej w linku. Diamentowa zbroja 2000$ fakt można by ustawić 10000$ - może każdy by wtedy zrozumiał, ze się nie opłaca kupować lub usunąć opcje - ale niech zostanie i kusi. A fakt, za 64 diamenty trochę za dużo, tak samo żelazo - za łatwo te itemy zdobyć, dlatego ostatnio już zmniejszałem możliwość ich pozyskania na trybie. (Aha na głównym serwerze projektowym - update tutaj będzie za pewnie na dniach). To samo tyczy się emeraldów.

No tutaj logika serwera widocznie kłóci się z moją gdyż moim zdaniem wszystko w życiu dąży do automatyzacji, jeśli komuś psuje to rozgrywkę i nie chce korzystać z automatów to nikt go do tego nie zmusza. Podam kolejny przykład z życia - internet, ludzie wolą składać zamówienia itp. właśnie przez internet niż chodząc do sklepu czy telefonicznie(co też jest w pewnym stopniu automatyzacją). To samo tyczy się wszelkiego rodzaju automatycznych produkcji towarów ogólnodostępnych na świecie.

"A fakt, za 64 diamenty trochę za dużo, tak samo żelazo - za łatwo te itemy zdobyć" - dla zwykłego gracza który nie zapłaci w złotówkach za wirtualne $ serwerowe wcale nie jest łatwo, obniżając zarobki obniżycie sensowność posiadania jakichkolwiek spawner'ów co na dłuższą metę nie ma sensu, ostatecznie zostaniecie zmuszeni do usunięcia spawner'ów (z powodu zbyt dużej ceny) następnie możliwości kupna przedmiotów bo nikt i tak nic nie kupi, jak i sprzedaży bo nie będzie co sprzedawać lub będzie to nieopłacalne cenowo. Po rozmowach z wieloma graczami dowiedziałem się że starzy gracze którzy grali na serwerze przez długi czas odeszli z powodu umyślnego uśmiercania serwera przez administrację.

ad. 7. Respawn kopalni w neterze - mam w dokumentacji zapisaną zmianę na randomowy czas. Będzie ustawione. Na pewno nie będzie to konkretna godzina.

Też dobre rozwiązanie, czekam z niecierpliwością.


ad. 9. Można dodać więcej proszków, jednak co za tym idzie usunięcie lub znacznie zmniejszenie do minimum możliwości sprzedaży tych itemów w sklepie.

Tak jak wspomniałem powyżej, uśmiercanie serwera na siłę.


ad. 10. Sklepów nie było wcześniej na wyspach, dodane na prośbę graczy aby urozmaicić rozgrywkę. Tylko zaczęli używać możliwości sklepu nie w tych celach - powodując, ze tryb zaczynał być jedną wielką afczrką a nie o to chodzi.

Jeśli mogę to proszę o rozwinięcie o co chodzi ? Bo moim skromnym zdaniem każdy interpretuje grę na własny sposób, dla jednych redstone to życie, dla innych chodzi tylko i wyłącznie o pvp a dla innych o automatyzację czy farmienie. Nie powinno się narzucać odgórnie potencjalnemu klientowi bo tak można nazwać gracza który potencjalnie wydawa złotówki, czym ma być dla niego gra. Ale to nie ja tutaj zarządzam więc pozostawiam decyzję wam.


ad. 11. /warp nether jest ten warp przecież - i tam jest tablica informacyjna co trzeba zrobić aby dostać się do netheru. Między innymi /warp event (Wither) i /warp krypta (Giganci i Podziemie Sky Blocka)

Moje przeoczenie, przepraszam za pomyłkę.


ad. 12. Jest przewidzianych w update dodanie kilku dodatkowych kopalni w niektórych lokalizacjach trudno dostępnych.

Bardzo dobra wiadomość Smile


ad. 13. Powoli wycofujemy wersje 1.7 z naszych serwerów, więc kwestie nowych bloków są do przemyślenia jeśli zablokujemy możliwość wejścia na wersjach 1.7.

Dobra decyzja, myślę ze pozwoli to na swobodny rozwój w coraz lepszym kierunku.


To tak po krótce. Jak zawsze zapraszam na Team Speaka na kanał Ekipy Sky Block gdzie np. w środy o 22:00 można przyjść na spotkanie z Opiekunami trybów i przedstawić takie pomysły. To na pewno lepsze miejsce niż pisać tutaj na forum. Gdyż od razu można przedyskutować rozwiązanie.

Jak najbardziej postaram się być w środę, ale uważam że właśnie lepszym miejscem jest forum, gdyż nie ma chaosu związanego z większą ilością osób na kanale czy ze względu na to że można sobie na spokojnie wszystko przemyśleć, zarówno wszelkie za jak i przeciw.


Wiadomości w tym wątku
Propozycje rozwojowe SkyBlock 2.0 - przez RickyRich - 27-03-2018, 09:27 AM
RE: Propozycje rozwojowe SkyBlock 2.0 - przez Spinning - 27-03-2018, 10:58 AM
RE: Propozycje rozwojowe SkyBlock 2.0 - przez RickyRich - 27-03-2018, 11:54 AM
Propozycje rozwojowe SkyBlock 2.0 - przez Quarantino - 20-05-2018, 04:19 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości