Dołącz do HYPIXEL.PL (połączony serwer MCSURVI + MINEFOX + MINESERVER)!

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RickyRichPropozycje rozwojowe SkyBlock 2.0
#2
Witam,

ad. 1. Bug? Tak jak testowaliśmy na arenie zależy to od launchera.
ad. 2. Fire Aspect celowo wyłączony na całym trybie. W założeniach ma nie działać.
ad. 3. Dzieje się tak tylko na niektórych wersjach. Wskaźnik źle pokazuje potrzebny lvl na kowadle, jeśli po "zjedzeniu" lvl skopiesz np. 1 stone-a lvl wróci do poprzedniej wartości. Do naprawy polecam Iron Block.
ad. 4. Po testach z graczami i na testowych kontach nie stwierdzono. Chyba, ze masz jakąś prawidłowość w tym.
ad. 5. W trakcie poprawy...

ad. 6. Ekonomia specjalnie jest ustawiona odwrotnie. Po co masz kupować diamenty skoro na dropie ze stone-a ciągle wypada Ci diax? Logiczny było by może i usunięcie kupna, ale jeśli ktoś bardzo chce to czemu nie kupić.
http://mineserwer.pl/Temat-Jak-niewiele-...#pid201082

ad. 6a. Większa ilość przedmiotów jest specjalnie poblokowana, i tak już jest Maniak, którego wcześniej nie było. Nie powinno być możłiwośći sprzedaży itemów z automatów - żadnych. I tak już kilka jest - uważam, że nie potrzebnie tylko psuje to rozgrywkę. Bardziej wytłumaczone wyżej w linku. Diamentowa zbroja 2000$ fakt można by ustawić 10000$ - może każdy by wtedy zrozumiał, ze się nie opłaca kupować lub usunąć opcje - ale niech zostanie i kusi. A fakt, za 64 diamenty trochę za dużo, tak samo żelazo - za łatwo te itemy zdobyć, dlatego ostatnio już zmniejszałem możliwość ich pozyskania na trybie. (Aha na głównym serwerze projektowym - update tutaj będzie za pewnie na dniach). To samo tyczy się emeraldów.

ad. 7. Respawn kopalni w neterze - mam w dokumentacji zapisaną zmianę na randomowy czas. Będzie ustawione. Na pewno nie będzie to konkretna godzina.

ad. 8. Blokada pisania - ta funkcjonalność nie była przewidziana na Sky Blocku - do usunięcia. Zniechęca tylko graczy.

ad. 9. Można dodać więcej proszków, jednak co za tym idzie usunięcie lub znacznie zmniejszenie do minimum możliwości sprzedaży tych itemów w sklepie.

ad. 10. Sklepów nie było wcześniej na wyspach, dodane na prośbę graczy aby urozmaicić rozgrywkę. Tylko zaczęli używać możliwości sklepu nie w tych celach - powodując, ze tryb zaczynał być jedną wielką afczrką a nie o to chodzi.

ad. 11. /warp nether jest ten warp przecież - i tam jest tablica informacyjna co trzeba zrobić aby dostać się do netheru. Między innymi /warp event (Wither) i /warp krypta (Giganci i Podziemie Sky Blocka)

ad. 12. Jest przewidzianych w update dodanie kilku dodatkowych kopalni w niektórych lokalizacjach trudno dostępnych.

ad. 13. Powoli wycofujemy wersje 1.7 z naszych serwerów, więc kwestie nowych bloków są do przemyślenia jeśli zablokujemy możliwość wejścia na wersjach 1.7.


To tak po krótce. Jak zawsze zapraszam na Team Speaka na kanał Ekipy Sky Block gdzie np. w środy o 22:00 można przyjść na spotkanie z Opiekunami trybów i przedstawić takie pomysły. To na pewno lepsze miejsce niż pisać tutaj na forum. Gdyż od razu można przedyskutować rozwiązanie.

Pozdrawiam
Spinning


Wiadomości w tym wątku
Propozycje rozwojowe SkyBlock 2.0 - przez RickyRich - 27-03-2018, 09:27 AM
RE: Propozycje rozwojowe SkyBlock 2.0 - przez Spinning - 27-03-2018, 10:58 AM
RE: Propozycje rozwojowe SkyBlock 2.0 - przez RickyRich - 27-03-2018, 11:54 AM
Propozycje rozwojowe SkyBlock 2.0 - przez Quarantino - 20-05-2018, 04:19 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości