Dołącz do HYPIXEL.PL (połączony serwer MCSURVI + MINEFOX + MINESERVER)!

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RickyRichPropozycje rozwojowe SkyBlock 2.0
#1
Witam,

Chciałbym zaproponować wprowadzenie kilku małych zmian, dodanie paru nowych rzeczy oraz zgłosić bugi jakie napotkałem grając na tym serwerze.

Może zacznę od tego najgorszego czyli bugów, do tej pory napotkałem ich kilka:
- Bug polegający na nieśmiertelności (zbugowanym pasku hp) Wither'a na niektórych wersjach MC
- Niedziałające enchant'y chociażby Fire Aspect który to zwyczajnie nic nie daje
- Enchant zamiast "zjadać" 3lvle i lapis zjada 30 poziomów a lapis'u nie rusza (prawdopodobnie tylko niektóre wersje MC dostępne do używania na serwerze)
- Odświeżanie kopalni dla zwykłych graczy (możliwe że tylko w moim przypadku) nie zostaje przeniesiony na górę kopalni lecz "uduszony" przez respawn bloków stone'a gdzie w "kopalniavip" się to nie zdarzyło ani razu
- Czasami nagrodą z tajemniczych skrzyń jest zupełnie nic (możliwe że % na dostanie niczego jest nakładany odgórnie lecz nie mam pewności)

Następnie chciałbym zaproponować zmiany dotyczące ekonomii serwera, a dokładniej sklepów NPC. Głównym problemem związanym z tym tematem jest brak balansu w cenach, sprzedaż 64diamentów daje 80$ gdzie kupno 1 to juz 400$, takich przypadków jest mnóstwo. Dodatkowo dobrą rzeczą byłoby dodanie większej ilości przedmiotów które można sprzedawać, przykładowo grzyby, kaktusy czy lapis. Praktycznie to samo tyczy się zakupu item'ów brakuje chociażby bloku grzybni (o którym mowa na "/warp tutorial") nad cenami nie chce się tutaj rozwijać gdyż praktycznie wszystkie (moim zdaniem) wymagają balansu podam tylko przykład diamentowej zbroi która kosztuje 2000$ gdzie za 64 diamenty dostajemy 80$.

Kolejna zmianą dość istotną jest zmiana respawn'u kopalni w netherze. Aktualnie dzieje się to co 24h co nie jest złym rozwiązaniem lecz godzina 5rano jest złym czasem. Dzień w dzień staram się coś tam wykopać lecz jest to tak poranna godzina że zawsze nic już nie ma nawet o tej 10-tej. Z tego co zdążyłem się dowiedzieć robi to ciągle jedna osoba która zwyczajnie czeka na respawn o tej 5-tej (gdzie ludzie śpią lub szykują się do pracy, szkoły). Tworzenie takiej "rare" kopalni jest świetnym pomysłem lecz samo jej regenerowanie powinno być o ogólnodostępnej godzinie gdzie większa ilość graczy ma szanse się tam dostać na czas - przykładowo 17-19.

Kolejnym tematem który zniechęca dużą ilość nowych graczy jest brak możliwości pisania aż do wykopania 1000bloków, domyślam się że chodzi tutaj o boty, ludzi którzy reklamują inne serwery. Chciałbym tylko poinformować że reklamy są w dalszym ciągu na porządku dziennym, spam'ią na /msg ile się tylko da, a część nowych osób chcąc zadać jakieś pytanie nie ma takiej możliwości. Proponowałbym zdjęcie tej blokady kompletnie lub przynajmniej nałożenie (łacznie z /msg) do czasu utworzenia wyspy, osoba która wchodzi tylko na sekundę aby coś zareklamować nie będzie nawet się orientowała dlaczego nie może nic napisać.

Ostatnim punktem lecz wcale nie mniej ważnym jest dodanie kilku rzeczy. Chodzi mi tutaj głownie o większą ilość proszków do spawner'ów takich jak chociażby Pigman,enderman czy Ghast, dzięki temu gracze mają więcej do roboty (kolejne farmy), rozumiem ze usunięcie możliwości sprzedaży item'ów ze skrzyń poprzez znaki została usunięta z powodu tak zwanych "profit shopów" czy jednak nie lepszym rozwiązaniem jest zwyczajne ograniczenie możliwości użytkowania owych znaków do właściciela (graczy) danej wyspy ? Zapewne jest to bardziej czasochłonne jeśli chodzi o modyfikowanie kodu plugin'u ale myślę że nie jest to na tyle trudne aby było niewykonalne. Brakuje także informacji o tak zwanych "Bogach" czy "Gigantach", gdyby nie gracze z serwera, nigdy nie dowiedziałbym się że coś takiego w ogóle istnieje, proponuje zamieszczenie jakiejś informacji u npc NEMESIS gdzie można zdobyć przedmioty potrzebne do zadania. Utworzenie "end'u" czegoś w stylu "/warp nether" czy chociażby "/warp krypta" też nie wydaje się głupim pomysłem, można by tam zrobić kopalnie znajdujących się w endzie bloków, czy jakakolwiek możliwość zdobycia "shulker box'ów" w co akurat wątpię gdyż zakres serwera sięga wersji 1.7 gdzie shulker'y dodano stosunkowo niedawno.


Wiadomości w tym wątku
Propozycje rozwojowe SkyBlock 2.0 - przez RickyRich - 27-03-2018, 09:27 AM
RE: Propozycje rozwojowe SkyBlock 2.0 - przez Spinning - 27-03-2018, 10:58 AM
RE: Propozycje rozwojowe SkyBlock 2.0 - przez RickyRich - 27-03-2018, 11:54 AM
Propozycje rozwojowe SkyBlock 2.0 - przez Quarantino - 20-05-2018, 04:19 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości