10-02-2018, 12:25 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-02-2018, 12:26 AM przez tygrysek208.)
1. Wejdź na maila, który podawałeś przy kupnie
2. Odszukaj wiadomości "Rozpoczęcie Nowej Płatności CashBill"
3. Skopiuj ID transakcji
4. Napisz na maila ADMIN@MCSURVI.PL opis swojego problemu wraz z ID transakcji.
2. Odszukaj wiadomości "Rozpoczęcie Nowej Płatności CashBill"
3. Skopiuj ID transakcji
4. Napisz na maila ADMIN@MCSURVI.PL opis swojego problemu wraz z ID transakcji.
Wiadomość wygenerowana automatycznie !
Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją McSurvi.pl
Pozdrawiamy!
Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją McSurvi.pl
Pozdrawiamy!
Doing is better than saying.