16-09-2014, 04:51 PM
Takiej osoby nie ma w sklepie. Jeżeli otrzymałeś kod zwrotny to podaj go,
A jeżeli nie to prawdopodobnie wysłałeś błędną treść, bądź na zły nr telefonu. Jeżeli DotPay.pl pobrał pieniądze za to musisz napisać do nich reklamacje.
Usługi sms są obsługiwane przez tą właśnie firmę i to oni odpowiadają za takie przypadki :
Formularz reklamacyjny do Tej właśnie firmy :
http://www.dotpay.pl/reklamacje/
A jeżeli nie to prawdopodobnie wysłałeś błędną treść, bądź na zły nr telefonu. Jeżeli DotPay.pl pobrał pieniądze za to musisz napisać do nich reklamacje.
Usługi sms są obsługiwane przez tą właśnie firmę i to oni odpowiadają za takie przypadki :
Formularz reklamacyjny do Tej właśnie firmy :
http://www.dotpay.pl/reklamacje/