10-12-2014, 05:06 PM
1vs1 daje więcej szans na wyrównane pojedynki... Bez żadnego: "Ej ty, soj?" (btw może by tak napisać sojusz? Ciągłe czytanie chatu: soj soj soj, zaczyna porządnie wku****ć.)
W gronie zapisanych osób będzie losowanie, kto z kim ma walczyć oraz losowanie areny na której będą walczyć.
Do tego można by dorzucić:
- brak możliwości jakiegokolwiek teleportu (w tym marry home, itp) do końca walki (wyjście z gry = przegrana)
- wyłączenie tracenia itemków podczas tych walk
Stworzenie areny PVP grupowego (takiej jak jest aktualnie), jeśli ktoś będzie chciał się ponaparzać.
Stworzenie kilku aren do pvp grupowego, ale na zasadach jak na mob arenie. Gracze tworzą party lub też mogą być losowani i dzieleni między każde party.
Przykładowe areny(zarówno 1v1 jak i dla grup):
- Otwarta (płaska arena, bez żadnych osłon)
- Netherowa (forteca albo teren otwarty)
- Podwodna (pod szkłem)
- Dungeon (jaskinia)
- Forteca (taka jak ta z portalem do Endu)
- Koloseum
- Aerial (wysoko w powietrzu)
Mnóstwo pomysłów na takie areny można znaleźć
Wydaje mi się, że taki system może również przyciągnąć graczy, z racji unikalnych rozwiązań
W gronie zapisanych osób będzie losowanie, kto z kim ma walczyć oraz losowanie areny na której będą walczyć.
Do tego można by dorzucić:
- brak możliwości jakiegokolwiek teleportu (w tym marry home, itp) do końca walki (wyjście z gry = przegrana)
- wyłączenie tracenia itemków podczas tych walk
Stworzenie areny PVP grupowego (takiej jak jest aktualnie), jeśli ktoś będzie chciał się ponaparzać.
Stworzenie kilku aren do pvp grupowego, ale na zasadach jak na mob arenie. Gracze tworzą party lub też mogą być losowani i dzieleni między każde party.
Przykładowe areny(zarówno 1v1 jak i dla grup):
- Otwarta (płaska arena, bez żadnych osłon)
- Netherowa (forteca albo teren otwarty)
- Podwodna (pod szkłem)
- Dungeon (jaskinia)
- Forteca (taka jak ta z portalem do Endu)
- Koloseum
- Aerial (wysoko w powietrzu)
Mnóstwo pomysłów na takie areny można znaleźć
Wydaje mi się, że taki system może również przyciągnąć graczy, z racji unikalnych rozwiązań