19-09-2015, 07:20 PM
Pyro:
-mocniejsza zbroja,
-broń ostrość I
Przywoływacz:
-mocniejsza zbroja/lub dodatek do obecnej Prot I / II,
-sterowanie golemem
Furia:
-osłabienie zbrojki na prot 2/3 mieszany,
-miecz z płomieniem I i ostrością I.
Rybak:
-dobra zbrojka, najlepiej cała diament
-słaby atak - miecz kamienny z niezniszczalnością
Klasa ta, to bardziej tank, teleportuje przeciwników wędką i ratuje tym samym życie członkom grupy.
Destroyer:
-zbrojka skórzana, nawet bez enchantu. Jeżeli Z, to max prot I
-potężny miecz - diament ostrość 3
Słaba obrona, ale mocny atak.
Kaktusik:
-ciernie na zbrojce niestandardowe, powinny być na poziomie 13,
-miecz kamienny z niezniszczalnością,
Dla tej klasy obrona ma być atakiem. Miecz bardziej do blokowania i niwelowania obrażeń.
Na razie tyle ode mnie.
-mocniejsza zbroja,
-broń ostrość I
Przywoływacz:
-mocniejsza zbroja/lub dodatek do obecnej Prot I / II,
-sterowanie golemem
Furia:
-osłabienie zbrojki na prot 2/3 mieszany,
-miecz z płomieniem I i ostrością I.
Rybak:
-dobra zbrojka, najlepiej cała diament
-słaby atak - miecz kamienny z niezniszczalnością
Klasa ta, to bardziej tank, teleportuje przeciwników wędką i ratuje tym samym życie członkom grupy.
Destroyer:
-zbrojka skórzana, nawet bez enchantu. Jeżeli Z, to max prot I
-potężny miecz - diament ostrość 3
Słaba obrona, ale mocny atak.
Kaktusik:
-ciernie na zbrojce niestandardowe, powinny być na poziomie 13,
-miecz kamienny z niezniszczalnością,
Dla tej klasy obrona ma być atakiem. Miecz bardziej do blokowania i niwelowania obrażeń.
Na razie tyle ode mnie.
God's Not Dead
koteł ^u^