Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PiotrovskyRegulamin Forum oraz serwerów
#1
REGULAMIN SERWERÓW


§1 Ogólne zasady


1. Niniejszy regulamin określa podstawowe zasady serwerów minecraft serwerowni mcsurvi.pl.
2. Rejestrując się na serwerze użytkownik akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
3. Karami za łamanie, uchylanie się od regulaminu są: kick, warn, mute, ban, więzienie, utrata przywilejów, przedmiotów lub praw na serwerze.
4. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
5. Rejestracja na serwerze jest i będzie bezpłatna.
6. Użytkownik rejestrując konto ma możliwość korzystania bezpłatnie z wszelkich dostępnych dla użytkownika funkcji serwera, jeśli chce poszerzyć możliwości swojego konta powinien wykupić dodatkową rangę lub usługę.
7. Użytkownik rejestrując się na serwerze oznajmia, że korzysta z oprogramowania pochodzącego z legalnego źródła, mcsurvi.pl nie odpowiada za wszelkie problemy natury technicznej/prawnej wynikającej z korzystania z nielegalnego oprogramowania gry.
8. Serwer może zostać w dowolnej chwili zrestartowany, wyłączony lub może wystartować jego nowa edycja - w takich sytuacjach nie przysługują żadne rekompensaty dot. posiadanych przedmiotów czy rang. W przypadku nowych edycji w dalszym ciągu wszelkie zamówione rangi czasowe są nadal aktywne!
9. Wszystkie kary są wymierzane według nieokreślonego taryfikatora.
10. Administracja nie odpowiada za utracone przedmioty podczas rozgrywki.

§2 Zasady serwerów Minecraft


1. Zabrania się niepotrzebnego zaśmiecania chatu poprzez floodowanie, spamowanie oraz nadużywanie caps locka.
2. Obowiązuje ogólnie pojęte zasady dobrego wychowania, ograniczonego zaufania, netykiety i normy socjalne. Na całej serwerowni panuje zakaz używania przekleństw, słów oraz treści powszechnie uznawanych za wulgarne, obraźliwe oraz rasistowskie.
3. Zakaz propagowania oraz zamieszczania treści związanych z pornografią, rasizmem, nazizmem, faszyzmem, komunizmem.
4. Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz handlu przedmiotami, kontami czy wirtualną walutą za prawdziwą gotówkę lub inne dobra. Jedyną ofertą sprzedaży jest oferta przedstawiona na stronie http://mcsurvi.pl/sklep/ Gracze ani moderacja serwera nie mają prawa do sprzedaży/kupna takich dóbr.
5. Zakazane jest nękanie innych graczy oraz groźby, pogróżki niezwiązane bądź związane z grą.
6. Zakazuje się podszywania pod administrację bądź członka rodziny administracji serwera.
7. Zabrania się narażania serwera lub jego graczy na utratę zaufania poprzez propagowanie treści niezgodnych z prawdą.
8. Zakazuje się wszelkich nieetycznych działań na szkodę innych graczy oraz administracji serwera poprzez np. udostępnianie danych osobowych, linków z IP-Loggerami, namawianie do łamania regulaminu.
9. Zabrania się reklamowania innych serwerów minecraft, kanałów YouTube, Twitch, TeamSpeak, Discord i tym podobnych, bez pozwolenia administracji serwera.
10. Zakazuje się "trollowania" i karmienia "trolli".
11. Zabrania się utrudniania rozgrywki graczom oraz administracji.
12. Zabrania się oszukiwania moderacji oraz ukrywania przed administracją błędów, problemów oraz osób łamiących regulamin.
13. Zabrania się rejestracji konta na nicki zawierające treści wulgarne, obraźliwe, prowokacyjne, promujące strony internetowe czy serwery innych gier oraz podszywające się pod administrację.
14. Zakazuje się używania wszelkiego rodzaju wspomagaczy ułatwiających grę takich jak np. Huzuni, Vape, Flux, Wurst, Flare, Auto Clicker, Macro, TinyTask, X-Ray.
15. Zabrania się posiadania na komputerze wszelkiego rodzaju wspomagaczy. Przyznanie się do ich używania/posiadania podczas sprawdzania jest równoznaczne z ich używaniem. Dozwolonymi modyfikacjami są: Optifine, Minimap, Armor/Effect Status, Replay Mod, Laby Mod, BlazingPack, Better PvP oraz Shaders.
16. Zabrania się wykorzystywania/ukrywania wszelkich błędów w oprogramowaniu serwera, mapy (wykorzystywania ich infrastruktury do bycia np. niedostępnym dla przeciwników) lub gry.
17. Użytkownikowi zabrania się rejestracji/logowania na konta przez programy do zmiany adresu IP komputera, używania proxy/vpn, a także innych rozwiązań technicznych pozwalających mu ukryć jego prawdziwe połączenie.
18. Użytkownik ma możliwość założenia dodatkowego konta, jednakże w przypadku złamania regulaminu (m.in dodawanie do działki/wyspy, przenoszenie i zdobywanie przedmiotów) każde z nich może zostać zbanowane. W przypadku nagminnego zakładania multikont lub łamania regulaminu forum, również konto na serwerze może zostać zbanowane.
19. Zakazana jest współpraca z osobą łamiącą regulamin.

§3 Obowiązki podczas gry na serwerze

1. Każdy kto widzi osobę łamiącą/nadużywającą regulamin ma obowiązek zgłoszenia tego faktu administracji w trakcie gry, na forum lub na TeamSpeak’u.
2. Użytkownikowi nakazuje się zgłaszać wszelkie błędy do administracji.
3. Użytkownik ma obowiązek zapoznać się z dodatkowymi regulaminami znajdującymi się w dziale Regulamin i Administracja jeśli dotyczą one trybów na których bierze udział w rozgrywce. Dodatkowe wytyczne (wskazówki, ustalenia) mogą się jeszcze znajdować na spawnach poszczególnych trybów.
4. Każdy członek administracji ma prawo do usunięcia budowli niecenzuralnych (np. swastyka).
5. Administracja posiada prawo do nałożenia kary na gracza w postaci warna, kicka, mute czasowego, bana tymczasowego, czy też bana permanentnego, w zależności od sposobu złamania regulaminu w ocenie indywidualnej.
6. Administracja ma prawo kontrolowania gry na serwerze, a w szczególności pilnowania przestrzegania wszelkich punktów regulaminu.
7. Użytkownik podczas wezwania na sprawdzanie nie może:
modyfikować/usuwać folderów lub plików,
rozłączyć się podczas udostępniania ekranu,
utrudniać sprawdzania administratorowi.
8. W przypadku gdy administrator ma pewność do tego, że gracz posiada wspomagacze, może go zbanować bez wcześniejszego sprawdzania plików gry.

§4 Zasady użytkowników z kontem VIP/Rangą Specjalną i innymi usługami dodatkowymi


1. Konto VIP/Ranga Specjalna to konta z dodatkowymi uprawnieniami na naszym serwerze. Zakup konta może odbyć się poprzez wysłanie wiadomości SMS, użycie kodu PaySafeCard lub wykonanie przelewu. Wszelkie informacje na stronie sklepu
2. Przy kupnie dodatkowych usług gracz otrzymuje dodatkowe przywileje i komendy, które ułatwią mu grę na serwerze. Listę przywilejów można sprawdzić na stronie z ofertą VIP lub na danym trybie.
3. VIP/użytkownik Rangi Specjalnej nie będzie działał na szkodę serwera oraz innych graczy.
4. Zakaz wykorzystywania ewentualnych błędów gry, jeśli takowe zostaną znalezione należy o tym niezwłocznie powiadomić administrację serwera. Ukrywanie błędów gry przez gracza może dla niego również zakończyć się zbanowaniem konta a nawet jego wyczyszczeniem z wszelkich uprawnień, przedmiotów itp.
5. Konto VIP//Ranga Specjalna działa na okres 30 dni (lub dłużej). Po tym czasie jest automatycznie wyłączane.
6. W przypadku naruszenia powyższego regulaminu użytkownik może utracić dostęp do swoich rang oraz uprawnień.
7. Administracja zastrzega sobie prawo do możliwości zamknięcia serwera co może wynikać z zapowiedzianej wcześniej nowej edycji serwera, bądź całkowitego usunięcia trybu wynikającego z braku zainteresowania/aktywności. Graczowi w takiej sytuacji nie przysługuje zwrot pieniędzy za zamówione usługi.

REGULAMIN FORUM


§1 Ogólne zasady



1. Niniejszy regulamin określa podstawowe zasady forum mcsurvi.pl.
2. Rejestrując się na forum użytkownik akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
3. Karami za łamanie, uchylanie się od regulaminu są: warn, ban, utrata przywilejów lub praw na forum.
4. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
5. Rejestracja na forum jest i będzie bezpłatna.
6. Użytkownik rejestrując konto na forum ma możliwość korzystania bezpłatnie ze wszelkich dostępnych dla użytkownika funkcji forum, jeśli chce poszerzyć możliwości swojego konta powinien wykupić dodatkową rangę.
7. Użytkownik rejestrując się na forum oznajmia, że korzysta z oprogramowania pochodzącego z legalnego źródła, mcsurvi.pl nie odpowiada za wszelkie problemy natury technicznej/prawnej wynikającej z korzystania z nielegalnego oprogramowania.
8. Niektóre działy forum mogą mieć swoje dodatkowe zasady, których również należy tam przestrzegać.
9. Usuwania postów i tematów na forum dokonują Administratorzy i Moderatorzy. Użytkownik nie może usunąć swojego postu lub tematu. Każda umieszczona treść może bowiem stanowić pomoc lub wskazówkę dla innych.
10. Wszystkie kary wymierzane są według nieokreślonego taryfikatora.

§2 Zasady Forum

1. Obowiązują ogólnie pojęte zasady dobrego wychowania, ograniczonego zaufania, netykiety i normy socjalne. Na całej serwerowni panuje zakaz używania przekleństw, słów oraz treści powszechnie uznawanych za wulgarne, obraźliwe oraz rasistowskie.
2. Zakaz propagowania oraz zamieszczania treści związanych z pornografią, rasizmem, nazizmem, faszyzmem, komunizmem.
3. Zakaz "trollowania" i karmienia "trolli".
4. Zakaz zamieszczania treści niezgodnych z obowiązującym prawem polskim.
5. Zakaz zamieszczania treści dyskryminujących inne rasy, grupy społeczne oraz mniejszości narodowe.
6. Zakaz zamieszczania w nazwie użytkownika wulgarnych słów oraz treści reklamujących inne serwery, strony, aplikacje.
7. Zakaz spamowania na forum (wysyłanie zbędnych, nic nie wnoszących do tematu postów).
8. Zakaz umieszczania linków do stron innych serwerów oraz reklamowania ich poprzez podanie adresu IP lub nazwy serwera (nie dot. serwerów sieci mcsurvi).
9. Zakazuje się podszywania pod administrację bądź rodzinę administracji serwera oraz forum.
10. Zakazuje się umieszczania więcej niż jednego wątku na temat tego samego problemu. Zanim utworzysz temat - sprawdź czy nie ma już wątku na temat tego samego problemu korzystając z opcji Szukaj.
11. Maksymalny dopuszczalny rozmiar obrazka w sygnaturze to 700x250 i wadze pliku nie większej niż 3MB. Zamieszczanie sygnatur o niedozwolonych parametrach będzie skutkować ostrzeżeniem oraz stałym lub czasowym ograniczeniem dostępu do korzystania z sygnatury.
12. Punkty reputacji należy stosować zgodnie z pojęciem słowa Reputacja. Zakazuje się niewłaściwego używania punktów reputacji (np. zabawa punktami, komunikowanie się przez punkty reputacji, punkt reputacji za punkt reputacji).
13. Każdy temat powinien być odpowiednio zatytułowany, aby użytkownicy forum wiedzieli czego dany temat dotyczy.
14. Użytkownik ma możliwość zarejestrowania jednego konta na jeden adres IP/ID komputera, jeśli na jednym łączu korzysta więcej niż jedna osoba użytkownik powinien bezwzględnie zgłosić ten fakt administratorowi forum w celu uniknięcia blokady wszelkich jego kont.
15. Użytkownikowi zabrania się rejestracji/logowania na konta przez programy do zmiany adresu IP komputera, używania proxy/vpn, a także innych rozwiązań technicznych pozwalających mu ukryć jego prawdziwe połączenie.
16. Na forum obowiązuje całkowity zakaz handlu przedmiotami, kontami czy wirtualną walutą za prawdziwą gotówkę lub inne realne dobra. Jedyną ofertą sprzedaży jest oferta przedstawiona na stronie http://mcsurvi.pl/sklep/ Gracze ani moderacja serwera nie mają prawa do sprzedaży/kupna takich dóbr.
17. Zakazuje się wszelkich nieetycznych działań na szkodę innych użytkowników, administracji oraz serwera.

§3 Dodatkowe Postanowienia

1. Bezcelowe wątki mogą zostać zamknięte, odrzucone lub wyrzucone do kosza.
2. Użytkownik ma prawo do odwołania się od blokady nałożonej na jego konto w przeciągu do 7 dni od momentu nałożenia blokady poprzez odwołanie się w temacie na forum w dziale odbanowania.
3. Administracja ma prawo do usunięcia nieregulaminowych treści, zachowań lub działań bez podania powodu.
4. Zasady polityki prywatności: Polityka Prywatności.

Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek zawartości tej strony dla celów komercyjnych, jej rozprowadzania, dokonywania jej zmian oraz udostępniania jej osobom trzecim w celach zarobkowych.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości