Liczba postów: 5
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2017
Reputacja:
0
wchode sobie na free build
a tam patrze zamiast 1mln jest 1k dzialki porozwalane +wiem kto to zrobil Prosze zobaczec moje ostatnie
logowanie na moje konto (crafty3334) sory ze na tym koncie pisze wontek ale mam zbanowane
konto (crafty3334)
Liczba postów: 484
Liczba wątków: 149
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
45
Witaj to ja Pawelek22 !
Otóż dodaje się na własną odpowiedzialność i zmień najlepiej hasło dla bezpieczeństwa .
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2017
Reputacja:
0
mam zmienione haslo ale zniknelo mi 1mln z konta i sklepy...
Liczba postów: 484
Liczba wątków: 149
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
45
To ci się ktoś wlamal na konto.
Liczba postów: 227
Liczba wątków: 77
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
16
@UP Skąd ma wiedzieć?
1) WYGENERUJ SAM NOWE HASŁO!
Jeśli po rejestracji konta na serwerze, zgodnie z zaleceniami podałeś adres email przypisując go do konta poprzez komendę:
/email add Adres PowtórzAdres
to wygenerowanie nowego hasła jest dosyć proste. wystarczy wejść na serwer i wpisać komendę:
/email recovery Email "Podany przy rejestracji"
Po jej wpisaniu zostanie wysłane nam nowe hasło na adres email!
2) POPROŚ ADMINISTRACJE O WYGENEROWANIE NOWEGO HASŁA!
Administracja może wygenerować dla Ciebie nowe hasło, jeśli była na nim aktywna w ostatnich 3 miesiącach dowolna usługa sms.
Jeśli takowa była zamówiona należy wysłać email na adres: ADMIN@MCSURVI.PL
a w treści email podać następujące informacje:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
Po wysłaniu maila według powyższego wzoru, administracja zweryfikuje zamówienie, po pozytywnej weryfikacji otrzymasz nowe hasło na adres email!
Jezeli nie miałeś kupionej usługi lub nie przypisałeś adresu email, to nie jesteśmy w stanie pomóc gdyż nie możemy zweryfikować kto był właścicielem konta.
Liczba postów: 227
Liczba wątków: 77
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
16
Ojej! Pomyliłem się, złoooo!
@crafty3334/nawroch
Administracja nie odpowiada za stracone przedmioty, ty masz odpowiedzialność pilnować swojego hasła/konta.