Liczba postów: 475
Liczba wątków: 70
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
57
Radze ci pisać trochę wolniej, bez błędów ortograficznych. Wiesz, nie dziwie się, że wleźli ci na konto, polecam robić hasła trochę dłuższe i z dowolnymi numerkami na początku, między wyrazem, czy na końcu. Podawałeś komuś hasło, 'zaufanemu przyjacielowi' czy obojętnie komu?
Gracz~Sn1ck
Liczba postów: 2,988
Liczba wątków: 29
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
297
Snikers, 3 haslo było ok ;-;
Po prostu ktoś się bawił programem.
wyskrobane z mojej marchewki z wymiennymi wkładami <(")
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
0
nie wyraznie pisałem wiec ogarnij sie bo głupie żeczy piszesz i nikomu nie podawałem
Liczba postów: 966
Liczba wątków: 10
Dołączył: May 2015
Reputacja:
117
Są 3 opcje odzyskania hasła.
1) WYGENERUJ SAM NOWE HASŁO!
Jeśli po rejestracji konta na serwerze, zgodnie z zaleceniami podałeś adres email przypisując go do konta poprzez komendę:
/email add Adres PowtórzAdres
to wygenerowanie nowego hasła jest dosyć proste. wystarczy wejść na serwer i wpisać komendę:
/email recovery Email "Podany przy rejestracji"
Po jej wpisaniu zostanie wysłane nam nowe hasło na adres email!
2) POPROŚ ADMINISTRACJE O WYGENEROWANIE NOWEGO HASŁA!
Administracja może wygenerować dla Ciebie nowe hasło, jeśli była na nim aktywna w ostatnich 3 miesiącach dowolna usługa sms.
Jeśli takowa była zamówiona należy wysłać email na adres: ADMIN@MCSURVI.PL
a w treści email podać następujące informacje:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
3. Posiadanie konta premium
Jeżeli masz konto premium, musisz zalogowac się na stronie mojangu, po zalogowaniu podesłać SS z widocznym nickiem i przypisanym mailem. Informację wysyłasz na ADMIN@MCSURVI.PL
Po wysłaniu maila według powyższego wzoru, administracja zweryfikuje zamówienie, po pozytywnej weryfikacji otrzymasz nowe hasło na adres email!
Jezeli nie miałeś kupionej usługi lub nie przypisałeś adresu email, nie masz konta premium, to nie jesteśmy w stanie pomóc gdyż nie możemy zweryfikować kto był właścicielem konta.
Nikt nie da Ci nowego hasła na podstawie podanych wcześniejszych haseł jakie były przypisane.