14-02-2016, 01:07 PM
Wydałem 24.60 zł i nie mam dalej vipa poprzez dodaną kreskę do nicku. Pomocy i chce zwrot vipa. na konto Sitrox111 Vip został dostarczony na nie istniejace konto Sitrox111_ Prosze o zwrot vipa na konto Sitrox111!!!
Kupiłem VIP ale dodało mi _ do nicku.
|
14-02-2016, 01:07 PM
Wydałem 24.60 zł i nie mam dalej vipa poprzez dodaną kreskę do nicku. Pomocy i chce zwrot vipa. na konto Sitrox111 Vip został dostarczony na nie istniejace konto Sitrox111_ Prosze o zwrot vipa na konto Sitrox111!!!
14-02-2016, 02:49 PM
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi , niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry napisz e-mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL.
Jeśli problem dotyczy usług sms w treści maila powinna znajdować sie informacja : Data wysłania sms : Godzina wysłania sms : Treść wysłanego sms : Numer telefonu na który wysłano sms : Numer telefonu z którego wysłano sms : Serwer na którym zamówiłeś usługę : Twój nick na serwerze : Weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin.
14-02-2016, 02:53 PM
(14-02-2016, 02:49 PM)hahajot napisał(a): Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi , niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry napisz e-mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL. Dziękuje za pomoc. Zamówiłem poprawnie. SMS sprawdzałem 5 razy. Hasło do gry jest w porządku. Tylko mi zmieniło nick niby.
14-02-2016, 03:16 PM
No cóż, to chyba tyle. :d
Zamykam. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|