Liczba postów: 5
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
0
21-11-2017, 02:55 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-2017, 03:03 PM przez blabla3000.
Powód edycji: żle napisałem
)
Twójnick:SosenPL
godzina:15:40
Data:28.11.2017
przełóżcie mi vipa z konta SosenPL_ na SosenPL ponieważ nie na tym kupiłem vipa
Liczba postów: 2,008
Liczba wątków: 140
Dołączył: Aug 2016
21-11-2017, 03:15 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-2017, 03:15 PM przez Quarantino.)
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi, niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry należy napisać E-Mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL.
Jeśli problem dotyczy usług sms w treści Maila powinna znajdować się informacja:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
Weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin.
Wiadomość wygenerowana automatycznie !
Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją McSurvi.pl
Pozdrawiamy!