Witam Was ,niektórzy pewnie mnie kojarzą. Miło że w końcu nastąpił restart trybu.
Lecz mam jedną uwagę ,mianowicie ekonomia jest ta sama... Te same ceny co przed restartem.
Jestem w stanie zarobić milion $ w ciągu 2 tygodni ,grając 2-3 godziny dziennie (info potwierdzone bo na poprzedniej edycji mln zarobiłem co prawda w miesiąc ,ale teraz mam już doświadczenie i "ogarnięty" obecny sklep). Ba ,przeciętny janusz biznesu osiągnie mały majątek (200k+) w tym samym czasie ,ale to najmniejszy problem. Zarabianie na sprzedawaniu trzciny /nasion jest po prostu nudne + wymaga budowy maszyn które obciążają serwer (lagi itd).
Proponowałem już to prywatnie Omexii sporo czasu temu ,ale proponuję teraz otwarcie ponownie:
Mogę zrobić rozpiskę cen sprzedaży i cen skupu w sklepie + opis co po co na co. Ogólne założenie jest takie gracz powinien zarabiać na produkcji i p r z e t w ó r s t w i e ,czyli sprzedawać przedmioty które wymagają pracy i różnorodności półproduktów ,po ludzku:
Jak chcesz zarobić ,musisz się narobić (w granicach rozsądku oczywiście)
Przykład:
Skup
Trzcina 10szt 2$ Jajka 10szt 50$ Dynie 10szt 15$ (produkty podstawowe)
Cukier 10szt 5$ Nasiona dyni 40szt 35$ (pół produkty)
Ciasto 10szt 200$ (produkt końcowy)
Wniosek chyba prosty ,lepiej zrobić ciasta i zarobić ,niż sprzedawać trzcinę ,czy dynie. Proszę zauważyć jakiej różnorodności maszyn itd wymaga automatyczne pozyskiwanie produktów podstawowych. Nie wystarczy tylko postawienie trzciniarek ,ba nie wystarczy tylko latanie do skupu. Trzeba wszystko przerobić ręcznie - co jest czasochłonne.
Co do cen diamentów ,żelaza itd (ku obawom) raczej zostawiłbym obecne. "Rewolucja" dotyczy skupu przedmiotów które można wyprodukować hurtem ,czyli tego na czym się robi pieniądze.
Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania/uwagi.
Lecz mam jedną uwagę ,mianowicie ekonomia jest ta sama... Te same ceny co przed restartem.
Jestem w stanie zarobić milion $ w ciągu 2 tygodni ,grając 2-3 godziny dziennie (info potwierdzone bo na poprzedniej edycji mln zarobiłem co prawda w miesiąc ,ale teraz mam już doświadczenie i "ogarnięty" obecny sklep). Ba ,przeciętny janusz biznesu osiągnie mały majątek (200k+) w tym samym czasie ,ale to najmniejszy problem. Zarabianie na sprzedawaniu trzciny /nasion jest po prostu nudne + wymaga budowy maszyn które obciążają serwer (lagi itd).
Proponowałem już to prywatnie Omexii sporo czasu temu ,ale proponuję teraz otwarcie ponownie:
Mogę zrobić rozpiskę cen sprzedaży i cen skupu w sklepie + opis co po co na co. Ogólne założenie jest takie gracz powinien zarabiać na produkcji i p r z e t w ó r s t w i e ,czyli sprzedawać przedmioty które wymagają pracy i różnorodności półproduktów ,po ludzku:
Jak chcesz zarobić ,musisz się narobić (w granicach rozsądku oczywiście)
Przykład:
Skup
Trzcina 10szt 2$ Jajka 10szt 50$ Dynie 10szt 15$ (produkty podstawowe)
Cukier 10szt 5$ Nasiona dyni 40szt 35$ (pół produkty)
Ciasto 10szt 200$ (produkt końcowy)
Wniosek chyba prosty ,lepiej zrobić ciasta i zarobić ,niż sprzedawać trzcinę ,czy dynie. Proszę zauważyć jakiej różnorodności maszyn itd wymaga automatyczne pozyskiwanie produktów podstawowych. Nie wystarczy tylko postawienie trzciniarek ,ba nie wystarczy tylko latanie do skupu. Trzeba wszystko przerobić ręcznie - co jest czasochłonne.
Co do cen diamentów ,żelaza itd (ku obawom) raczej zostawiłbym obecne. "Rewolucja" dotyczy skupu przedmiotów które można wyprodukować hurtem ,czyli tego na czym się robi pieniądze.
Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania/uwagi.