Liczba postów: 1
Liczba wątków: 1
Reputacja:
4
Witam,tutaj rubia77. Wczoraj (04.01.16r.) zostałam zbanowana razem z gesem (ges). Od razu wyjaśniając: nie jestem recydywistą,a ges to zupełnie inna sprawa. :/ Dostałam bana za obrazę administracji,a ges za używanie killaury. Ges nie miał aury,tylko użył róg mocy,a ja...No a ja faktycznie obraziłam administrację,ale po prostu nie poniosło.Moje konto rubia77 jest dla mnie ważne i wydaję mi się, że dużo na nim osiągnęłam,a nie chciałabym żeby się zmarnowało. Dobrze,mogłabym wysłać sms'a ale nie mam środków na koncie xd. A tak na serio to naprawdę żałuje że przeklnęłam na administracje. A moim zdaniem ges został niesłusznie oskarżony o to "przestępstwo".
Mam nadzieję,że mój problem,bądź moja propozycja (jak zwał tak zwał) zostanie rozwiązana pomyślnie,bądź z pozytywnymi skutkami (to chyba jedno i to samo,nieważne xd).
Z wyrazami szacunku
rubia77
PS. Tak,wiem że wyszło masło maślane,ale nigdy nie miałam w życiu bana,jestem amatorką w tych sprawach.Myślę że ten wątek trafi na odpowiednie miejsce...Dziękuje,za przeczytanie tej wiadomości.
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 20
Reputacja:
3
w 100 % się zgadzam :d. Jeżeli chodzi o gesa chłopak nigdy nie chetował... niestety chamstwo i zagorzałośc u niektórych osób na serwerze mnie dobija .
Liczba postów: 31
Liczba wątków: 2
Reputacja:
0
Uważam że niesłusznie zbanowano ges'a.Spotykam go na tym serverze i wiem że nie cheatuje. Nie rozumiem dlaczego tak postąpiono. Złośliwość ludzka to wszystko.
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 17
Reputacja:
2
Widuje gesa na serwerze od bardzo dawna. Nie używa on żadnych wspomagaczy . Chłopak po prostu ma skilla.
A co sie tyczy do rubii to myślę że dobrze postąpiła broniąc swojego kolegi. Mam nadzieję że ges i rubia77 dostaną UB .
Liczba postów: 2,727
Liczba wątków: 89
Reputacja:
121