Gangi, mafie, kartele, reżimy, imperia - Wersja do druku +- McSurvi.pl Network Serwery Minecraft 1.8 (http://mcsurvi.pl/forum) +-- Dział: Nasze Serwery (http://mcsurvi.pl/forum/forumdisplay.php?fid=14) +--- Dział: GTA (http://mcsurvi.pl/forum/forumdisplay.php?fid=135) +--- Wątek: Gangi, mafie, kartele, reżimy, imperia (/showthread.php?tid=19954) |
Gangi, mafie, kartele, reżimy, imperia - matematykCXXIII - 15-12-2018 Witam, mam pomysł na urozmaicenie gangów. Gang. Kiedy go założysz, możesz do niego zaprosić jedynie 8 członków, nie możesz założyć gang home itp. Gang mógłby zostać przekształcony w kartel. Wystarczy że ktoś z gangu wpłaci jakąś sumę (np. 10 000$) i gang zmienia się w kartel. Wtedy w owej wspólnocie można zaprosić na przykład 12 członków. Z mafią można by już dodawać gang home, reżim miałby własne flagi w podbitych dzielnicach albo cuś, a członkowie imperium mieli by dostęp do /kit (nazwa imperium) gdzie była by wybrana broń. (dostępnie byłyby bronie takie jak pistolet, usp, dubeltówka, atchisson, FN FALL, QBZ, karabin myśliwski i M110 SaSS) Na pluginach się nie znam, więc z tą kwestią bym nie pomógł. Mam nadzieję iż rozważycie propozycje. Życzę miłego dnia i pozdrawiam! VMasterHakerV z tych wymienionych broni to tylko jedna była by w /kit (nazwa reżimu) |