![]() |
Nie dostałem 100k - Wersja do druku +- McSurvi.pl Network Serwery Minecraft 1.8 (http://mcsurvi.pl/forum) +-- Dział: Nasze Serwery (http://mcsurvi.pl/forum/forumdisplay.php?fid=14) +--- Dział: Serwery SkyBlock (http://mcsurvi.pl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Wątek: Nie dostałem 100k (/showthread.php?tid=12624) |
Nie dostałem 100k - minecraftmati129 - 28-03-2017 Witam, z tej strony minecraftmati129. Chciałbym zgłosić, że nie otrzymałem 100k, sms został wysłany 27.03.2017 o godzinie 15:45 Prosiłbym o pomoc w tej sprawie. Mam screeny tylko, że niemoge ich wrzucić na forum więc jeżeli ktoś jeszcze czegoś potrzebuję proszę pisać. RE: Nie dostałem 100k - Quarantino - 28-03-2017 https://app.prntscr.com/pl/ Na tej stronie możesz dac ss-y zakupu i podesłać do tego wątku je. Mam nadzieje że pomogłam. ![]() RE: Nie dostałem 100k - 1julia1 - 28-03-2017 Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi, niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry należy napisać E-Mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL. Jeśli problem dotyczy usług sms w treści Maila powinna znajdować się informacja: 1) Data wysłania sms: 2) Godzina wysłania sms: 3) Treść wysłanego smsa: 4) Numer telefonu na który wysłano sms: 5) Numer telefonu z którego wysłano sms: 6) Serwer na którym zamówiłeś usługę: 7) Twój nick na serwerze: Weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin. RE: Nie dostałem 100k - minecraftmati129 - 29-03-2017 (28-03-2017, 01:39 PM)1julia1 napisał(a): Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi, niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry należy napisać E-Mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL.mam 2 pytania, pierwsze to: 4 punkt to np. 92510, a drugie to: punkt 6 poco mam to pisać jeżeli piszę na maila admin@MCSURVI.pl (to chyba wiadome że na mcsurvi) dzięki za odpowiedź ![]() ![]() ![]() Nie dostałem 100k - Nalagx35 - 29-03-2017 Wiadomość wygenerowana automatycznie !
Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z administracją McSurvi.pl Pozdrawiamy! |