Wydałem 24.60 zł i nie mam dalej vipa poprzez dodaną kreskę do nicku. Pomocy i chce zwrot vipa. na konto Sitrox111

Vip został dostarczony na nie istniejace konto Sitrox111_

Prosze o zwrot vipa na konto Sitrox111!!!
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi , niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry napisz e-mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL.
Jeśli problem dotyczy usług sms w treści maila powinna znajdować sie informacja :
Data wysłania sms :
Godzina wysłania sms :
Treść wysłanego sms :
Numer telefonu na który wysłano sms :
Numer telefonu z którego wysłano sms :
Serwer na którym zamówiłeś usługę :
Twój nick na serwerze :
Weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin.
(14-02-2016, 02:49 PM)hahajot napisał(a): [ -> ]Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi , niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry napisz e-mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL.
Jeśli problem dotyczy usług sms w treści maila powinna znajdować sie informacja :
Data wysłania sms :
Godzina wysłania sms :
Treść wysłanego sms :
Numer telefonu na który wysłano sms :
Numer telefonu z którego wysłano sms :
Serwer na którym zamówiłeś usługę :
Twój nick na serwerze :
Weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin.
Dziękuje za pomoc. Zamówiłem poprawnie. SMS sprawdzałem 5 razy. Hasło do gry jest w porządku. Tylko mi zmieniło nick niby.
No cóż, to chyba tyle. :d
Zamykam.