Chciałbym wiedzieć czemu nie mogę się zalogować na swoje konto nnn. Moje hasło to było nnnn i wpisuje je i pisze błędne hasło. A na tym koncie miałem zakupionego pułkownika. A teraz nie mogę na nie wejść więc albo powiecie czemu tę hasło jest błędne. A jak nie powiecie to proszę zwrot pieniędzy wydałem 24 zł N pułkownika i co nie działa mi konto.
Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka
POCO PODAJESZ HASŁO NA FORUM?!!?!?!
Na forum się nie podaję czyjiś i swoich haseł
1. Nie podawaj swojego i czyiś haseł na forum.
2. Czy sprawdziłeś/łaś czy dobrze napisałeś/aś hasło przy logowaniu?
3. Czy gdy się rejestrowałeś/łaś na serwerze napisałeś/łaś /email add <email> ? Jeżeli nie napisałeś/łaś napisz email na adres:
admin@msurvi.pl i tam opisz sytuacje. A jeżeli napisałeś/łaś komendę powyżej, to musisz zrobić coś z emailem i ci wygenerują nowe hasło.
Vardy ją tam miałem pułkownika za 24 zl
Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka
Vardy a ty się nazywasz na serwie vardy
Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka
Vardy jestes
Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka
Tak, nazywam się na serwie: vardy. I co? cos nie tak? Znamy się? I ten pułkownik niema nic w związku z tą sprawą jedynie to wiadomość, że kupiłeś/aś na serwerze Army konto Pułkownik. A pieniędzy za range ci nie oddadzą. Jeszcze jakieś pytania?
Znasz cloneszef
Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi, niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry należy napisać E-Mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL.
Jeśli problem dotyczy usług sms w treści Maila powinna znajdować się informacja:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
Weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin.
Wypełnij, napisz w emailu, dopisz jaki masz problem.^^