McSurvi.pl Network Serwery Minecraft 1.8

Pełna wersja: Modyfikacje klas na PvP Kits
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, według mnie klasy na PvP Kits powinny być bardziej zbalansowane.
Piro: Ma zbyt słaby armor, a płomienna broń tego nie nadrabia.
Kangur: Powinno być wprowadzone ograniczenie na rakietę, np. co 3 sekundy. To, co jest teraz jest zbyt mocne.
Przywoływacz: Co tu dużo pisać, ogólnie słaby. Nie da się sterować golemem, a gracze nadal mogą nas łatwo zdjąć.
Proszę nie zamykać, być może edytuję.
Pyro:
-mocniejsza zbroja,
-broń ostrość I

Przywoływacz:
-mocniejsza zbroja/lub dodatek do obecnej Prot I / II,
-sterowanie golemem

Furia:
-osłabienie zbrojki na prot 2/3 mieszany,
-miecz z płomieniem I i ostrością I.

Rybak:
-dobra zbrojka, najlepiej cała diament
-słaby atak - miecz kamienny z niezniszczalnością
Klasa ta, to bardziej tank, teleportuje przeciwników wędką i ratuje tym samym życie członkom grupy.

Destroyer:
-zbrojka skórzana, nawet bez enchantu. Jeżeli Z, to max prot I
-potężny miecz - diament ostrość 3
Słaba obrona, ale mocny atak.

Kaktusik:
-ciernie na zbrojce niestandardowe, powinny być na poziomie 13,
-miecz kamienny z niezniszczalnością,
Dla tej klasy obrona ma być atakiem. Miecz bardziej do blokowania i niwelowania obrażeń.

Na razie tyle ode mnie.
Niektórych klas nie zmieniamy bo nie możemy zrobić w normalny sposób takiej wędki lub skoczni.

Wyklikane z mojej lodówki BEKO Trooper 5 #TPtalk
Zombie+- osłabić zbroję lub miecz.