Witam
Zakupiłem pakiet VIP, zapłaciłem PAYSAFECARD, mam potwierdzenie VIPA nie dostałem.
Wysłałem maila z reklamacja 2 dni temu na podany adres i nic. Czy ktoś zamierza coś z tym zrobić ?
Czy ktokolwiek odbiera wiadomości z skrzynki : admin@zarabiam.com ?
pozdr.
Giorgius77
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi, niepoprawnie ją zamówiłeś lub masz problem z hasłem do gry należy napisać E-Mail na adres ADMIN@MCSURVI.PL.
W treści Maila musi znajdować się:
---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
Witam ja tak że mam taki problem. Kupiłem dzisaj o 20 vipa i do teraz go nie otrzymałem i nwm czy mam czekać czy pisać?
Kolego przykro mi, ale straciliśmy pieniądze. VIPA nie dostaniemy, nikt nawet nie odbiera maila podanego do reklamacji.
Ja wczoraj wysłałem 3 mail w/g podanego wyżej wzoru i nic. To wygląda na oszustwo.
Napisałeś, że wysłałeś na admin@zarabiam.com musisz wysłać na ten e-mail: ADMIN@MCSURVI.PL
Właściciel to też człowiek, ma 4 serwery którymi się zajmuje, oraz swoje sprawy. Nie ma czasu aby ciągle sprawdzać skrzynkę, więc musisz cierpliwie czekać
Na podany adres : ADMIN@MCSURVI.PL, wysłałem wiadomość wczoraj o 19:45 w/g podanego szablonu.
Nikt tej skrzynki nie przegląda, klientów macie w głębokim poważaniu, jak klienci mają was wspierać ?
pozdr.
Giorgius77
Pisałem dzisiaj z graczem który twierdzi ze czeka 3 miesiące na odpowiedz i się nie doczekał kupił jeszcze raz i vip wszedł na konto. To się nazywa wyzysk z graczy na tym serverz.
@up
wiecej niz pare dni nikt nigdy na odpowiedz nie czeka, jesli tak twierdzil to na pewno nie napisał do Nas. Maili dostajemy setki w okresie koronaferii i co niektórzy muszą uzbroić się w cierpliwość, każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.
@
Giorgius77
twoj problem juz rozwiazany masz konto vip
@Lox258
twoj problem Lox258 rowniez
vip aktywny.
Wątek został przeniesiony do kosza.
Prawdopodobne przyczyny :
1. Temat jest niezgodny z regulaminem.
2. Podobny temat znajduje się już na forum.
3. Wątek nie jest już aktualny.
4. Autor prosił o jego przeniesienie.
5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązany.
Pozdrawiamy
Administracja Forum.