Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FranklinClintonProśba.
#1
Admin zrób na święta unban all proszę... Smile Zrób człowiekowi prezent na święta... xD nie mam kasy na ub.

Siema mam na imie oskar, możliwe że będę wymyślał gierki na luźnej gumie Big Grin gram od pół roku w mc mam 12 lat i jestem spoko. Chciałem się tak przedstawić.

Dowidzenia.
#2
Już to widzę, jak te tony cheaterów wracają na serwer.
Wesołych świąt...
God's Not Dead

koteł ^u^
#3
Jak tak patrzę admin to na anihilacji nie tępiliście cheaterów. Dawipawi ma cheaty kamek12 ma cheaty _kropek_ ma cheaty okus ma cheaty KuSip9 ma cheaty... nie tępicie ich. TheZabójca tak wiesz ? Wesołych świąt jak nawet na ulubionym serwie nie mogę pograć bo mi się głowa ubróciła, a admini są tacy, że myślą że caaaaały czas mają racje. Ta... chciał bym pograć na tym serwie, ale chciał bym by miał też fajnych adminów. _MrMinecraftPL_ tylko wejdzie na serwer bierze miecz dusz wyrzuca set i idzie na golasa na inne teamy, bo pewnie se z gm 1 wzięła koxa ! Tyle z tego, że ona wbiła na nasz team ( gdzie było 3 duszali z setami żelaznymi w tym ja z ochroną 1 ) i nas zabiła ! a nie miała czasu na zrobienie pot.


Bez komętarza proszę. Dowidzenia.
#4
Co ty pie*dolisz? Kolejny człowiek, bez zastanowienia pisze o innych a nie wie co mają.. Człowieku zastanów się bo jak to czytam mam ochotę wytępić... Ciebie. Misterek nie ma gm, nie wyrzuca seta bo nie ma VIPa, ma tylko boskie i ZERO permisji do tepania się lub vanisha a tym bardziej do gma ja nie mam, jak to wytłumaczysz?
MrMinecraft to jest on,











A ty to pewnie obojniak? Ortografia poziom bambus

[Obrazek: GvzzU6a.jpg]

#5
TiTku nie denerwuj sie Big Grin Nie mozna schodzić na czyjś poziom inteligencji bo jeszcze zrówna Cie swoim doświadczeniem.

A w skrócie powiem tyle. Jeżeli masz dowody by tak oskarżać to je przedstaw. A jeżeli nie to lepiej włóż rękę do nocnika.
#6