Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
exoo1337Porady dla początkującego ;)
#1
Witam! Jako ,że jestem początkującym graczem na serverach typu "real life" prosiłbym o bardziej doświadczonych graczy o jakieś porady a przede wszystkim na te pytania :
Jaka praca daje największe zarobki?

Gdzie kupie najtansze mieszkanie?
Gdzie odregeneruje siłę?
Czy musze płacić podatek za mieszkanie?

(p.s jak ktos chce zagrac duo z ts to niech pisze w odp. na ten post Wink min. 14 lat)

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odpowiedzi !: )
#2
Podeślę Ci poradnik z innego forum Admina, sądzę że uzyskasz tam sporo odpowiedzi Smile
http://mineserwer.pl/Temat-Poradnik-Real-life

Praca - górnik jest do szybkiego zarobku, ale mocno kasuje siłę. Sam często pracowałem jako dostawca, widziałem też że ludzie wybierają stajennego.
W dobrych dzielnicach możesz pracować jako policjant - często respią się złodzieje.


Najtańsze mieszkanie - musisz poszukać, niedaleko tartaku widziałem chyba po 300$
Siła - batoniki w restauracji, lub wyjazd na wakacje, najbardziej opłacalny.
Podatek za mieszkanie - tu jest jednorazowa opłata na X dni, przedłużenie o kolejne kosztuje tyle samo. Nie płaci się w trakcie podatku
#3
(13-01-2017, 07:43 PM)Piotrovsky napisał(a): Podeślę Ci poradnik z innego forum Admina, sądzę że uzyskasz tam sporo odpowiedzi Smile
http://mineserwer.pl/Temat-Poradnik-Real-life

Praca - górnik jest do szybkiego zarobku, ale mocno kasuje siłę. Sam często pracowałem jako dostawca, widziałem też że ludzie wybierają stajennego.
W dobrych dzielnicach możesz pracować jako policjant - często respią się złodzieje.


Najtańsze mieszkanie - musisz poszukać, niedaleko tartaku widziałem chyba po 300$
Siła - batoniki w restauracji, lub wyjazd na wakacje, najbardziej opłacalny.
Podatek za mieszkanie - tu jest jednorazowa opłata na X dni, przedłużenie o kolejne kosztuje tyle samo. Nie płaci się w trakcie podatku

Dzięki ! Wink a mam pytanie jakie są skutki braku siły? 
#4